احتمال خداحافظی برخی بزرگان کشتی بعد از المپیک/ سعدالله‌یف و یزدانی در آستانه بازنشستگی!

9:04 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۰۲۱
احتمال خداحافظی برخی بزرگان کشتی بعد از المپیک/ سعدالله‌یف و یزدانی در آستانه بازنشستگی!
یک سایت روسی در گزارشی به تعدادی از بزرگان کشتی که در آستانه بازنشستگی هستند، اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - یک سایت روسی در گزارشی با اشاره به تعدادی از بزرگان کشتی که در آستانه بازنشستگی هستند، نوشت: امسال، یک دوره کامل از کشتی‌گیران برجسته برای همیشه تشک را ترک کردند. ما قبلاً دیوید تیلور، قهرمان المپیک و جهان، جیدن کاکس و فرانک چامیزو، قهرمانان کشتی آزاد جهان را از دست داده‌ایم و این احتمال وجود دارد که جردن باروز با ۱۰ مدال رنگارنگ المپیک و جهان نیز از ادامه کار خودداری کند.

با توجه به شرایط سنی و آسیب دیدگی‌هایی که در ورزش کشتی وجود دارد این احتمال وجود دارد چهره‌های شاخصی همچون عبدالرشید سعدالله‌یف، حسن یزدانی، زائوربک سیداکوف، کایل دیک، اسماعیل موساکایف، آرتور نایفونوف، دائورن کورگلیف، محمدحبیب کادیماگومدوف، ختاگ تسابولوف، زائور اوگویف و دیگر پیشکسوتان افسانه‌ای کشتی نیز در سال ۲۰۲۴، آخرین مسابقه خود را پشت سر بگذارند. هر چه همه چیز بستگی به عملکردشان در مسابقات مهم پیش رو دارد، اما باید کم کم باور کنیم این بزرگان نیز مثل بسیاری دیگر از عنوانداران به روز‌های آخر عمر قهرمانی خود نزدیک شده‌اند.

اگر ورزشکاران باتجربه روس از جمله سعدالله‌یف، اوگوئف، سیداکوف و نایفونوف به دلیل مشکلاتی که پیش رو دارند اجازه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را نداشته باشند، متاسفانه شانس اینکه به کشتی خود پایان دهند، افزایش می‌یابد، با این حال، بسیاری از دوستداران کشتی به این نام‌ها عادت کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید این تنها به یک معنا است که علاقه‌مندان کشتی باید تا حد امکان از عملکرد بزرگان کشتی در المپیک پاریس و مسابقات جهانی بعدی لذت ببرند.

 

احتمال خداحافظی برخی بزرگان کشتی بعد از المپیک/ سعدالله‌یف و یزدانی در آستانه بازنشستگی!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *