زمان شروع امتحانات نهایی تغییر کرد

18:57 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۹۸۴
زمان شروع امتحانات نهایی تغییر کرد
طبق اطلاعیه آموزش‌وپرورش، به‌دلیل مشکل در صدور کارت ورود به جلسه، امتحان اول دانش‌آموزان لغو و به ۲۷، ۲۹ و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ موکول شد.

خبرگزاری مبزان - مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با انتشار اطلاعیه‌ای آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را به تعویق انداخت.

در این اطلاعیه آمده است: آموزش و پرورش همواره درپی ارتقای نظام آموزشی کشور است. در همین راستا، اجرای مصوبه تأثیر قطعی سوابق تحصیلی دانش‌آموزان را همسو با تقویت کیفیت آموزش و بازگرداندن مرجعیت به کتاب درسی، معلم و مدرسه و ایجاد شرایط نسبتا برابر برای راهیابی دانش‌آموزان مستعد به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌داند. 

برای تحقق این امر و اجرای مطلوب امتحانات نهایی، از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت، اما فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه با مشکل روبرو شد. 

ضمن پوزش از یکایک دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانی در سراسر کشور، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان، زمان آزمون اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به شرح جدول زیر تغییر می‌کند:

 

زمان شروع امتحانات نهایی تغییر کرد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *