افتتاح یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

8:46 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
افتتاح یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری میزان - یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی امروز ۲۹ اردیبهشت، با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تا یکم خرداد ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از مراسم افتتاحیه به گفت‌وگو با فعالان صنعت حمل و نقل ریلی در برخی غرفه‌های این نمایشگاه پرداخت و در جریان آخرین تحولات این صنعت قرار گرفت.

افتتاح یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

امسال در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از کشور‌های چین، روسیه، هند و آذربایجان شرکت کرده‌اند.

مساحت این دوره از نمایشگاه ۱۴ هزار مترمربع است که طی مورخ ۲۹ اردیبهشت تا یکم خرداد در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان خارجی از ۱۴ کشور خارجی شامل چین روسیه ترکیه هند قزاقستان ازبکستان ویتنام پاکستان تاجیکستان قرقیزستان آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه از بلوکه موتور لکوموتیو GM تولید داخل مدل GT۲۶ داخلی‌سازی شده و سیستم کنترل میکروپروسوری لوکوموتیو (LCS) داخلی سازی شده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *