معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی اسکیت هنری

17:23 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پس از ۲ روز مسابقه در نهایت نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت هنری در ۲ بخش مردان و زنان معرفی شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت هنری و انتخابی تیم ملی در بخش مردان زنان از روز گذشته (پنجشنبه) به میزبانی هایپر اسکیت تهران آغاز و در نهایت عصر امروز (جمعه) با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

روز نخست مسابقات در بخش بانوان به اجرای برنامه کوتاه اختصاص داده شد که در رده سنی بزرگسالان پس از اجرای حرکات، بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا با کسب بالاترین امتیاز توانست خوش بدرخشد و بر سکوی نخست بایستد. ملیکا صادقیه و ملیکا سادات میرعبداللهی هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی جوانان عنوان نفر برتر به صبا سادات طباطبایی تعلق پیدا کرد و پس از او نیز سارا حاجی پهلوان و پرنیا رهنما در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

همچنین در ادامه مسابقات روز دوم که اختصاص به اجرای برنامه بلند داشت در رده سنی بزرگسالان باز هم این بیتا مرادخانی بود که اجازه خودنمایی به سایر اسکیت بازان را نداد و توانست با پیشی گرفتن از سایرین جایگاه نخست را با عملکردی عالی تصاحب کند. عناوین دوم و سوم نیز در اختیار ملیکا صادقی و ملیکا سادات میرعبداللهی قرار گرفت.

در همین بخش و رده سنی جوانان نیز، صبا سادات طباطبایی، پرنیا رهنما و سارا حاجی پهلوان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش پسران نیز، در اجرای برنامه کوتاه محمود نیک‌پور توانست به مقام نخست دست پیدا کند، پس از او نیز هومن ذوقی و الیار اصغرزاده به عناوین دوم و سومی اکتفا کردند.

در اجرای برنامه بلند هم، به مانند اجرای کوتاه این محمود نیک‌پور بود که توانست مقام نخست را به دست بیاورد. پس از او هومن ذوقی و الیار اصغرزاده با قرار گرفتن در جایگاه دوم و سومی کار خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *