رئیس کل دادگستری لرستان: اطلاعات حقوقی قضات باید به‌روز باشد

9:33 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری لرستان: اطلاعات حقوقی قضات باید به‌روز باشد
رئیس کل دادگستری استان لرستان بر ضرورت آموزش قضات تاکید کرد و گفت: اطلاعات و دانش حقوقی قضات باید به‌روز باشد.

خبرگزاری میزان_ جلسه شورای برنامه‌ریزی در مورد برنامه عملیاتی دادگستری استان لرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری، رئیس کل دادگستری استان لرستان ضمن تقدیر از زحمات همکاران در رابطه با اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، با مهم برشمردن برگزاری این جلسه جهت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ و ارائه راهکار‌های مناسب برای اجرای آن و تعیین وضعیت هدف برای هر بند از آن، بیان کرد: شناسایی وضعیت پایه جهت رسیدن به هدف برنامه سال ۱۴۰۳ موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت و همدلی و مدیریت صحیح به نحو احسن انجام شود تا در پی آن به تحقق سند تحول جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت آموزش قضات در مورد موضوعات مختلف و به روز کردن اطلاعات حقوقی آنان پیرامون صدور آرای متقن جایگزین حبس با توجه به پروژه‌های مطرح شده در برنامه عملیاتی تاکید کرد و افزود: در ارتباط با این موارد معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی باید آموزش‌های لازم برای قضات را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطر نشان کرد: برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ذیل سند تحول قضایی برای اجرایی کردن اهداف و راهکار‌های این سند است و همه کارکنان دادگستری باید تمام تلاش خود را مصروف تحقق آن کنند.

در ادامه این جلسه معاونان و اعضای شورای قضایی استان به بحث و تبادل نظر پیرامون بند‌های مختلف برنامه عملیاتی و چگونگی اجرای آن پرداختند و پس از گفتگوی‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرای برنامه عملیاتی صورت گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *