گفت‌وگو|

برومند: فشار روانی بالایی مقابل فولاد روی استقلال است/ شاگردان نکونام همین حالا هم قهرمان هستند

0:45 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برومند: فشار روانی بالایی مقابل فولاد روی استقلال است/ شاگردان نکونام همین حالا هم قهرمان هستند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازی خود را با برد پشت سر گذاشته فشار روانی بالایی روی آبی‌پوشان خواهد بود و باید آرامش خود را حفظ کنند و با تمرکز بالا به دنبال کسب نتیجه باشند.

پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده استقلال مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال یک بازی حساس و حیثیتی را مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و با توجه به اینکه دیدار رفت ما مقابل این تیم با تساوی همراه بود باید بدون استرس و با تمام توان مقابل حریف اهوازی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس بازی خود را با برد پشت سر گذاشته قطعاً فشار روانی بالایی روی آبی‌پوشان خواهد بود و در بازی مقابل فولاد باید آرامش خود را حفظ کنند و با تمرکز بالا به دنبال کسب نتیجه لازم باشند. فولاد شرایط سختی را در جدول سپری می‌کند. آن‌ها برای رهایی از سقوط فارغ از هیاهوی بالای جدول به دنبال کسب امتیاز از بازی مقابل شاگردان نکونام هستند. امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند و برای احترام به حضور هواداران برای خوشحالی آن‌ها بجنگند.

*سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد آبی‌پوشان در طول مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: جواد نکونام با توجه به بضاعتی که در ترکیب داشت از ابتدای فصل تاکنون موفق شده با وجود برخی مشکلات و حواشی، تیم را در صدر جدول نگه دارد. در شرایط کنونی با توجه به تلاش آبی‌پوشان باید استقلال را به عنوان قهرمان معرفی کرد و از این حیث از بازیکنان پرتلاش و با غیرت استقلال راضی هستم و از آن‌ها بابت تلاششان تشکر می‌کنم. امیدوارم که در رقابت‌های پیش رو پاداش زحماتی که کشیده‌اند را بگیرند. سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال است و اگر آنها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند جای آبی‌پوشان را در صدر بگیرد.

*دیدار با نساجی می‌تواند برای شاگردان نکونام چالش برانگیز باشد

برومند در پایان با بیان اینکه بازی‌های استقلال تا پایان فصل دشوار خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقلال ۳ بازی حساس پس از بازی با فولاد خواهد داشت. از نظر من دیدار مقابل نساجی می‌تواند برای شاگردان نکونام چالش برانگیز باشد و باید از اکنون برای این مسابقه آماده شویم. پرسپولیس هم بازی‌های سختی خواهد داشت و از نظر من رقابت برای کسب قهرمانی می‌تواند تا پایان فصل پر التهاب دنبال شود. از همه هواداران استقلال که در طی این فصل تیم محبوبشان را حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل را با قهرمانی آبی‌پوشان جشن بگیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *