گفت‌وگو|

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: برگزاری دادگاه منافقین اقدامی درست و قانونی است

8:01 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۵۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: برگزاری دادگاه منافقین اقدامی درست و قانونی است
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اقدام درست و قانونی برای احقاق حقوق شهدای ترور و خانواده‌های آنان است.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: این گروهک تروریستی تعداد زیادی از ملت ایران اعم از کودک و نوجوان و زن و مرد بی‌گناه را مظلومانه و بی‌رحمانه ترور کرده است.

 سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اقدام درست و قانونی برای احقاق حقوق شهدای ترور و خانواده‌های آنان است.

وی بیان کرد: مباحث مطرح شده در دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین متقن و بر اساس مستندات قانونی است، با صدور رای دادگاه می‌توان برخورد حقوقی مناسبی با این گروهک جنایتکار انجام داد.

دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «دهقانی» و مستشاران دادگاه در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *