نقص فنی سامانه مؤدیان به سازمان ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام میشود
نمایندگان تصویب کردند در صورتی که امکان صدور صورت حساب الکترونیکی به دلیل بروز حادثه یا نقص فنی فراهم نباشد اشخاص مشمول مکلفند مراتب را بلافاصله از طریق سامانه مؤدیان به سازمان یا شرکت ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام نمایند.
خبرگزاری میزان -
طبق ماده ۱۲ اشخاص مشمول مکلفند درصورتی که امکان صدور صورت حساب الکترونیکی به دلیل بروز حادثه یا نقص فنی فراهم نباشد مراتب را بلافاصله از طریق کار پوشه خود در سامانه مودیان، یا به هر طریق دیگری که سازمان اعلام مینماید حسب مورد به سازمان یا شرکت معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام نماید.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (۲۸ آذرماه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه پایانههای فروشگاهی و سامانه مؤدیان با ماده ۱۲ این لایحه موافقت کردند.
طبق ماده ۱۲ اشخاص مشمول مکلفند درصورتی که امکان صدور صورت حساب الکترونیکی به دلیل بروز حادثه یا نقص فنی فراهم نباشد مراتب را بلافاصله از طریق کار پوشه خود در سامانه مودیان، یا به هر طریق دیگری که سازمان اعلام مینماید حسب مورد به سازمان یا شرکت معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام نماید.
اشخاص مشمول موظفند تا زمان امکان پذیر شدن صدور صوت حساب الکترونیکی فروشهای خود را به ترتیبی که سازمان به موجب دستورالعملی مقرر میکند، ثبت و صورت حسابهای صادره را به سازمان ارسال کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *