وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد در «۳۱ رویا»

14:15 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۱۵۰
وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد در «۳۱ رویا»
وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد پس از تجربه‌ موفق در نمایش «خبری از او نیست» به اثر جدید جواد مولانیا به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی پیوستند.

خبرگزاری میزان - وحید آقاپور که فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه‌ بازیگری از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده سال گذشته در سه دوره‌ی اجرایی با جواد مولانیا در نمایش پرفروش و پرمخاطب «خبری از او‌نیست» همکاری داشته است.

مریم داننده فرد بازیگر تئاتر و همسر وحید آقاپور نیز پس از ۲۲۵۲ روز دور از صحنه با نمایش «خبری از او نیست» به تئاتر بازگشت.

در خلاصه داستان این اثر چنین آمده: «سی و یک رویا، قصه‌ی همه‌ی ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا که پیش از این نمایش‌های موفق «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو» و «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را به روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی (دستیاران اول کارگردان)، زهره آقامیر (دستیار دوم کارگردان)، علی حمصیان (عکاس، ساخت تیزر)، امیرمحمد رفیع‌خواه (طراح پوستر و لوگوتایپ) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

این نمایش خرداد ۱۴۰۳ در تماشاخانه ملک به روی صحنه خواهد رفت و دیگر بازیگران این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *