هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ خبرنگاران از زندان بندرعباس بازدید کردند

11:35 - 18 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۹۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ خبرنگاران از زندان بندرعباس بازدید کردند
خبرنگاران و عکاسان حاضر در هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه از زندان بندرعباس بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

خبرنگاران حاضر در این تور نظارتی از بند‌های مردان و زنان، کارگاه‌ها، سالن ملاقات، محل هواخوری و سالن‌های آموزشی زندان بندرعباس بازدید و با زندانیان گفت‌وگو کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از زندان بندرعباس با اشاره به اینکه در این بازدید وضعیت واقعی زندان‌های استان به تصویر کشیده شده است، گفت: زندان‌های ما بر اساس اصول نوین کیفرشناسی و جرم‌شناسی اداره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: ارتباط زندانیان با زندانبانان، ارتباط خوبی است. برای زندانبانان آینده زندانی و اصلاح و تربیت آنها مهم است.

وی اضافه کرد: در زندان روانشناس و کارشناس مذهبی حضور دارد. برنامه‌های آموزشی، سواد آموزی، کمک به ادامه تحصیل در حال اجرا است.

قهرمانی عنوان کرد: کرامت زندانی برای ما بسیار با اهمیت است و ما تمامی مددجویان را افرادی شریف می‌دانیم.

وی از وجود ۵ هزار و ۱۵۶ مددجو در زندان‌های استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۶ مددجو زن و مابقی مرد هستند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: همچنین هزار و ۵۷۳ زندانی در استان دارای شغل هستند و از فعالیت‌هایی که در زندان انجام می‌دهند، کسب درآمد می‌کنند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *