ربیعی: استقلال ۲ گل فوق‌العاده زد، اما مساوی عادلانه‌تر بود/ هرکسی بازی را ندید ضرر کرد

23:23 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: استقلال ۲ گل فوق‌العاده زد، اما مساوی عادلانه‌تر بود/ هرکسی بازی را ندید ضرر کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال دو گل فوق العاده زد. جدا از گل‌های خوبی که زدند بازیکنان خارجی با کیفیتی داشتند که این گل‌ها را زدند.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: در مورد بازی باید به هواداران تیم استقلال بابت این برد تبریک بگویم. خدا قوت به بازیکنان خودم می‌گویم که بازی باکیفیتی ارائه کردند و بینندگان از دیدن بازی ضرر نکردند. طبق استراتژی مان بازی کردیم و نیمه اول در مسیر ما جلو رفت. می‌دانیم استقلال در ارسال از جناحین تیم قوی‌ای است. در بازی مستقیم، و ایجاد موقعیت گل به این شکل تیم خوبی است و سعی کردیم این محور‌ها بسته شود. سرعت انتقال مثبت داشتیم. پانزده دقیقه اول نیمه دوم را از دست دادیم.

وی افزود: در بین نیمه به بازیکنان تاکید کردیم که تحت هیچ شرایطی عقب ننشنیم و دو دقیقه توپ از جریان بازی خارج نشد و ۲ دقیقه تعویض‌های ما بیرون ماند و گل مساوی را خوردیم. شاید اگر توپ از جریان بازی خارج می‌شد آن گل مساوی را نمی‌خوردیم و بعد ازگل خوب بازی کردیم و وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید گل می‌خورید. فکر می‌کنم حداقل دو سه موقعیت خوب در ضدحمله داشتیم که توپ هایمان گل نشد.

ربیعی تصریح کرد: استقلال ۲ گل فوق العاده زد. جدا از گل‌های خوبی که زدند بازیکنان خارجی با کیفیتی داشتند که این گل‌ها را زدند. گل دوم که کار ویژه‌ای بود. به حریف تبریک می‌گویم همه بضاعت ما همین است. برخی می‌گویند شاید در توپ آخر می‌گفتند مدافع ما باید زودتر ضربه می‌زند او فقط ۱۹ سال دارد و عرشیا شوقی ۱۹ ساله است و هفته گذشته بازیکن ۱۸ ساله به میدان فرستادم. باخت حق تیم ما نبود و شاید مساوی عادلانه‌تر می‌شد. من و تیمم تمام تلاشمان را کردیم. استقلال در کورس قهرمانی است و فشار هوادارانش وجود داشت.

سرمربی ذوب آهن افزود: می‌توانست این بازی نمایانگر آن باشد که بی دلیل نیست که بهترین تیم خارج از خانه است و ما حتی در دقیقه ۹۴ به دنبال گل برتری بودیم و فوتبال خوبی بود. می‌توانستیم آخر مسابقه عقب بنشیینم و دفاع کنیم دوست داشتم تهاجمی بازی کنیم از هواداران ذوب آهن تشکر می‌کنم و به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم.

وی در مورد تفاوت بیرون از خانه و خارج از خانه دلیلش چیست، گفت: قطعا بازی آخر این را توضیح می‌دهم. الان در حال تحقیق هستیم، ولی در فولاد شهر اتفاقات غیر طبیعی داریم و سه پنالتی ما در حالت صفر - صفر دیده نشد. در فولاد شهر وقتی عقب می‌افتیم جبران کردن برای مان سخت شده است و تیم ذوب آهن نیازمند است که در هر نقل و انتقالات بهتر شویم. در نیم فصل ۵ بازیکن اصلی خودمان را از دست داده ایم. ۵۰ درصد ترکیب اصلی نیم فصل اول را از دست داده ایم و یک ریال هم بودجه در نیم فصل نداشتیم. با استفاده از باقیمانده بازیکنی که بیرون گذاشتیم بازیکن جذب کردیم. 

ربیعی افزود: دو موقعیت دو بر یک داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم. گل دوم استقلال روی موقعیت خیلی ویژه‌ای نبود. به استقلال تبریک می‌گویم. روی برنامه خودمان بازی کردیم.

ربیعی در مورد اینکه چرا بازیکنان شما نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند، گفت: به هرحال دو بازیکنی که جلو بازی می‌کردند ۲۳ ساله هستند. لطیفی و ایری بازیکنان و جوانان خوبی هستند. آذر باد به میدان آمد ورق بازی را عوض کرد و شوت خوبی زد. گاهی باید اقبال هم با شما باشد که این هم نبود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه شما هیچ وقت از پس استقلال برنمی آیید، گفت: پارسال من با مس رفسنجانمقابل استقلال ۳ بر ۳ مساوی شدیم و آخر بازی هم می‌توانستیم گلزنی کنیم. با بضاعت تیم‌هایی که داشتیم تلاش کردیم برنده شویم و سعی می‌کنم تیمم فوتبال خوبی بازی کند. تلاش می‌کنم ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر باشد. اگر بازیکن سرباز و مصدوم نداشتیم شرایط بهتری داشتیم. 

وی ادامه داد: سعی می‌کنم فوتبال بیاورم. کیفیت فوتبال ما از نتیجه اش جلوتر بود، اما در نیم فصل اول نتیجه از کیفیت جلوتر بود. یک نکته هم بگوییم. باید دربحث رسانه‌ای بهتر عمل کنیم. گرامی ۴ کارته است و مهرزاد رضایی هنوز مصدوم است. ما یازده بازیکن بزرگسال داشتیم و بقیه بازیکنان جوان و بزرگسال هستند و سه جای خالی در فهرست مان داریم و امیدوارم این فصل تمام شود و امیدوارم این باشگاه دوباره به جایگاه قبلی اش در آسیا برسد. اما تیمی که من تحویل گرفتم میانه جدول و رو به سقوطی بوده است. کارخانه ذوب آهن باید اراده کند. وظیفه من این است که در این ۴ مسابقه بهتر عمل کنم.

وی در مورد هجمه ویسی به او و حواشی بعد از باخت به نساجی گفت: خیلی دوست ندارم به آن بپردازم. سال گذشته مس رفسنجان، مس کرمان را برد و فضا برای نفت فراهم شد. می‌توانم قضاوت بشوم و مشکلی ندارم. در دیدار مقابل پرسپولیس و بحث رختکن و حواشی آن، باید افرادی که منتشر کردند، به اشد مجازات محکوم شوند. البته باید راستی آزمایی شود. من مربی نیستم که به حاشیه بروم. در پایان بازی حواشی زیادی بود، اما من واردش نمی‌شوم و در موردش حرف نمی‌زنم. شاید جا‌هایی نتوانستم خوب نتیجه بگیرم و اکنون تلاش می‌کنم ۴ بازی را با نهایت تلاش انجام بدهم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *