تمرکز ارتش بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و فناور است

15:10 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۷۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تمرکز ارتش بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و فناور است
معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه تربیت و آموزش برای ما یک اصل است گفت: ارتش با توجه به موقعیت و اهداف و چشم‌اندازی که دارد، تمرکز خود را روی تربیت نیروی انسانی کارآمد و فناور گذاشته است.

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ علیرضا شیخ در حاشیه همایش تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ برگزار شد، در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: در فرآیندی که به وسیله سامانه بزرگ آموزش ارتش انجام می‌شود نفرات برگزیده انتخاب و معرفی شدند و پس از آن سیاست‌های آموزشی و تربیتی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشریح و تبیین شد.

معاون تربیت و آموزش ارتش درباره سامانه‌ای که در این مراسم از آن رونمایی شد توضیح داد: از جمله فعالیت‌های فناورانه ارتش به اعتقاد من همین سامانه‌ای بود که در این برنامه از آن رونمایی شد. این سامانه مدل بسیار ارزشمندی از سامانه‌های آموزشی است. این سامانه اپلیکیشنی است که کلیه متون آموزشی را در خود جای داده که در سراسر کشور قابل دسترسی است.

شیخ ادامه داد: هر یک از واحد‌های درسی توسط اساتید برجسته ارتش تدریس شده و به شکل فایل‌های آموزشی در دسترس است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حفظ اقتدار ارتش توضیح داد: ارتش با توجه به موقعیت و اهداف و چشم‌اندازی که دارد، تمرکز خود را روی تربیت نیروی انسانی کارآمد و فناور گذاشته است. تربیت و آموزش یک اصل در ارتش است. آموزشی که بتواند رزمنده تربیت کند. کار پرورشی که در ارتش انجام می‌شود بر اساس دانش تخصصی یک فرآیند ویژه و منحصربه‌فرد است.

معاون تربیت و آموزش ارتش همچنین اضافه کرد: این سامانه قابلیت بارگزاری و به روزرسانی داشته و علوم و فنون نظامی روز جهان توسط آن در دسترس خانواده ارتش است. البته این سامانه تنها در بستر سازمانی قابل داشت و برداشت است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *