گفت‌وگو|

عبدالله گنجی: گزارش اخیر خبرگزاری میزان درباره نیکا شاکرمی باعث رسوایی بی‌بی‌سی جهانی شد/ خبرگزاری میزان گزارش بی‌بی‌سی را بی‌تاثیر کرد

12:39 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۷۱۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
عبدالله گنجی: گزارش اخیر خبرگزاری میزان درباره نیکا شاکرمی باعث رسوایی بی‌بی‌سی جهانی شد/ خبرگزاری میزان گزارش بی‌بی‌سی را بی‌تاثیر کرد
مدیر مسئول سابق روزنامه جوان گفت: گزارش خبرگزاری میزان درباره نیکا شاکرمی توانست آنچه در مطلب منتشر شده توسط بی‌بی‌سی را از کار افتاده و بی تاثیر کند.

عبدالله گنجی در گفت‌وگو با میزان ضمن اشاره به گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی درباره مرگ نیکا شاکرمی، آن را سناریویی دیکته شده و نخ‌نما توصیف کرد. 

گنجی با بیان اینکه مقطع زمانی انتشار این گزارش بسیار حائز اهمیت است گفت: با بررسی شرایط کنونی و تحولات و معادلات منطقه و جهانی به این واقعیت می‌رسیم که انتشار این گزارش پس از محقق شدن عملیات وعده صادق به جهت تاثیرگذاری بر اتحادیه اروپا و سران گروه هفت بوده است. 

وی با تقدیر از انتشار متقابل گزارش خبرگزاری میزان اظهار کرد: خبرگزاری میزان با انتشار گزارشی جامع که از حیث انسجام موضوعی و اسنادآوری به همه زوایای ممکن درباره مرگ نیکاشاکرمی پرداخته است باعث روشنگری همه طیف‌ها و اقشار اجتماع شد و توانست آنچه در گزارش بی‌بی‌سی آمده بود را که به مثابه پاتکی در جنگ ترکیبی دشمن بود، از کار افتاده و بی تاثیر کند. 

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد: اینکه هیچ شخصیتی در داخل و خارج از کشور از گزارش بی‌بی‌سی استقبال نکرد به دلیل اسناد جامع و کاملی بود که در گزارش میزان آمده است. 

وی با راهبردی خواندن گزارش خبرگزاری میزان بیان کرد: با انتشار این گزارش تنها یک رسوایی بزرگ برای بی‌بی‌سی به جای ماند.

عبدالله گنجی در خاتمه اظهاراتش گفت: پیشنهاد می‌کنم مرکز رسانه قوه قضاییه از این تجربه استفاده کرده و با متدهای اغنایی و تکنیک‌های درست رسانه‌ای برای چالش‌های نظام که بعضا ممکن است با سواستفاده بنگاه‌های رسانه‌ای غربی، به تهدید علیه نظام تبدیل شوند مقابله کرده تا جای هیچ حرفی باقی نماند.

انتهای پیام/





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *