رئیس اسبق فدراسیون کشتی: حسن یزدانی قهرمان المپیک می‌شود/ کشتی آزاد ۴ مدال می‌گیرد

8:45 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۶۴۰
رئیس اسبق فدراسیون کشتی: حسن یزدانی قهرمان المپیک می‌شود/ کشتی آزاد ۴ مدال می‌گیرد
محمدرضا طالقانی گفت: در صورتی که حسن یزدانی با آرامش کارش را دنبال کند، قهرمان المپیک پاریس خواهد شد.

خبرگزاری میزان - حسن یزدانی بعد از جراحی کتفش و پایان دوران نقاهت با تصمیم رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان حاضر شود و در صورتی که دارنده ۹ مدال المپیک و جهان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، وی ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم برای مسابقات المپیک پاریس خواهد بود.

در همین راستا محمدرضا طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی، با تاکید بر به اینکه حسن یزدانی در المپیک پاریس قهرمان می‌شود، گفت: امامعلی حبیبی توصیفی دارد که تشریح حال کنونی حسن می‌شود؛ او همانند شیر یا پلنگی در قفس است، باید درب قفس را باز کنند و ببینید که این شیر در المپیک چه خواهد کرد.

وی ادامه داد: حسن یزدانی دارنده ۹ مدال ارزشمند است و بدون شک اگر اجازه دهند آرامش داشته باشد، با او کاری نداشته باشند و تمریناتش را انجام دهد، آن وقت مدال خوشرنگ او را خواهید دید.

طالقانی درخصوص پیش‌بینی نتایج تیم‌های ملی کشتی در المپیک پاریس نیز گفت: هنوز تیم ما انتخاب نشده است و من پیش‌بینی می‌کنم در کشتی آزاد فارغ از رنگ مدال‌ها، ۴-۳ مدال خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *