سردار رادان: دشمن با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است

21:44 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۶۱۲
سردار رادان: دشمن با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
فرمانده کل انتظامی، مسئولان و مردم عزیز را به هوشیاری دعوت کرد و گفت: دشمن با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است.

خبرگزاری میزان - سردار احمدرضا رادان، در اجتماع بزرگ مردمی حامیان طرح عفاف و حجاب در گلستان شهدای شهر اصفهان با تشکر و سپاس از زنان و مردانی که تجمعی برای عفاف و حجاب، حیا و غیرت تجمعی را انجام دادند و قدردانی از خانواده‌های معزم و معزز شهدا، جانبازان دفاع مقدس و جانبازان حریم و حرم، گفت: ان‌شاءالله در مسیر قانون و شهدا قدمی برداریم؛ مجلس امروز در یکی از مقدس‌ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی کنار مضجع شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، حرم و مدافعان سلامت برگزار شده تا با آنان پیمان ببندیم که در دفاع از راه آنان ثابت قدم خواهیم بود.

وی افزود: قصه پر غصه حیا، عفت و حجاب و عفاف که  دشمن ما را در تمام عرصه تاریخ آزار داده و برای آن نقشه کشیده مربوط به امروز و دیروز و فردا نیست بلکه از زمانی که تلاش کردند تا بر ساحت مقدس حضرت زهرا (س) جسارت کنند و در عاشورای سال ۶۱ هجری وقتی چادر از سر کودکان اهل بیت پیامبر کشیدند، نقشه شوم علیه حجاب و عفاف پایه‌گذاری شد. کم‌توجهی است که احساس کنیم که هجمه علیه حجاب و عفاف مربوط به امروز و عصر ما است هرچند که البته در این دوران شدت پیدا کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: به مسئولان و مردم می‌گویم که به گوش و هوشیار باشند، زیرا امروز دشمن در برابر تمام دین ما قرار گرفته و همه کید و حیله خود را به منصه‌ظهور رسانده و  این قصه به اینجا ختم نمی‌شود که دختری از روی جهل و نافهمی دشمن حجاب از سر خود بر دارد.

سردار رادان با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف، ۲ جبهه دنیای کفر و دنیای اسلام را روبروی هم قرار داده، افزود: در یک طرف زیبایی، معنویت اخلاق، پایداری، عشق، ایثار و گذشت و کرامت‌های انسانی و در آن طرف زشتی‌های فراوان البته با آرایشی مردم‌فریبانه، کج فهمی، بی‌اخلاقی و زشتی روبروی هم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در تمام سالیان دفاع مقدس اگر از کردستان تا جنوب خوزستان حماسه‌های بزرگی از سوی رزمندگان به نمایش گذاشته شد و به شکست جبهه کفر انجامید دلیل آن وجود مادران و خواهرانی بود که در پشت جبهه‌ها از رزمندگان حمایت می‌کردند و اگر چنین خواهران و مادران و همسرانی نبودند چنین رزمندگانی هم به وجود نمی‌آمدند تا در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت کنند.

سردار رادان به فتنه‌های دشمن در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۴۰۱ اشاره کرد و اظهار کرد: در تمام این فتنه‌ها وقتی مردم به میدان آمدند دشمن همه خاکریز‌های خود را از دست داد و آنجا بود که دشمن فهمید اصل مترقی دین و حجاب و عفاف اصلی است که در برابر آن نمی‌تواند مقابله کند پس از همان اول با حجاب و عفاف نه تنها به عنوان چادر و روسری بلکه به عنوان یک فرهنگ هویت‌ساز مقابله کرد و از همان زمان اصل مترقی و بنادین حجاب و عفاف به رمز کلیدی دشمن برای فتح تمام خاکریز‌های ایران اسلامی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: دشمن اولین قدم برای اینکه نقشه خود را عملی کند این بود که تحریف واقعیت را شروع کند. تحریف واقعیت می‌تواند آنچنان در ذهن‌ها جلوه گری کند که خود فرد احساس کند آنچه آنان می‌گویند درست است. به طور مثال در فیلمی زنی چادری را فردی فقیر، ضعیف و ناتوان و بی سواد نشان می‌دهند و در ان طرف فرد بد پوشش را فردی با شخصیت، تحصیل‌کرده و توانمند و این برنامه‌ای مدون برای اینکه ما را به استحاله فرهنگی و فکری بکشانند. اول شک و تردید بعد تعریف نابجا، سپس تحریف و بعد تغییر است.

سردار رادان، حیا و عفت زنان را یک بال اساسی دین مردم ایران عنوان کرد و گفت: دشمن با از بین بردن به دنبال گرفتن غیرت از مردان ما است، چون  مرد ما وقتی  بی‌حیایی و بی‌عفتی را می‌بیند کم کم برای او این مناظر عادی می‌شود و قتی چنین شد استحاله فرهنگی رخ خواهد داد.
وی اضافه کرد: در جنگ اگر بسیج، جهاد سازندگی، طلبه‌ها، معلم‌ها و مردم داوطلب نبودند پیروزی قطعی نبود به همین خاطر اینجا دشمن متوجه شد که مردم باید مورد هدف قرار بگیرند. در فتنه ۸۸ جوشش مردم در نهم دی بساط دشمن را برهم چید پس فهمیدند که باید مردم را دچار استحاله فرهنگی کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: دشمن یک نکته اساسی را تصور نمی‌کرد و آن اینکه امروز پلیس مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که با جوششی وصف‌ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند و امروز آمدند نشان دهند که اگر اندکی غفلت کردند و فریب خوردند و در برابر دشمن سنگر خالی کردند مادران، خواهران و دختران محجبه و مردان با غیرت ما در سنگر هستند که هم از دین خود دفاع کنند و هم  فرزندانی که فریب خوردند را به آغوش دین خود باز گردانند.

وی تصریح کرد: من به نوبه خودم دست دست تک شما را می‌بوسم و بر پای شما سجده شکر بجا می‌آورم  چرا که اگر شما مردم نبودید شاید روز‌های گذشته سنگر‌های حجاب و عفاف توسط دشمن گرفته می‌شد.

سردار رادان، گفت: من و شما امروز با شهیدان عهد و پیمان می‌بندیم عهد می‌بندیم که مسیر طرح نور را برای پاسداشت حجاب و عفاف دختران و مادران ادامه دهیم تا مادران و دختران امروز پرورش دهنده رزمندگان فردا باشند و ان‌شاءالله بر این عهد و پیمان استوار خواهیم ماند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه  شعار زن، زندگی، آزادی، یک دروغ بزرگ غرب بود، اظهار کرد: از رسانه‌های بیگانه  که در این سال‌ها به شبهه افکنی درباره آزادی زن پرداختند سوال می‌کنم که از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه، انگلیس و دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم وارد می‌شود چه خبر؟! و در نهایت از شعار زن، زندگی آزادی که می‌دادید در کشور‌های غربی چه خبر؟ امروز فهمیدید که این شعار‌ها که می‌دادید جز فریب و دروغ چیزی نبودند.

سردار رادان با بیان اینکه غربی‌ها آزادی را به سبک خودشان تعریف می‌کنند و ما هم آزادی را به سبک خودمان تعریف می‌کنیم، تاکید کرد: ما آزادی دینی را حتماً شرطی است که قرار می‌دهیم و آزادی برای حضوری برابر قرار خواهیم داد و می‌دهیم و تا پای جان از حجاب و عفاف و کرامت زن ایران اسلامی دفاع می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: پلیس در سال ۱۴۰۲ برای حراست از دین، ماموریت‌ها و حجاب و عفاف و حراست از مردم این آب و خاک ۹۳ شهید تقدیم کرده  و در سال ۱۴۰۳ تا به امروز نزدیک به ۱۶ شهید داده است و این مسیر را همچنان ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *