استقبال از جشنواره ارگانیک نشان دهنده اعتماد عمومی به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است
به گزارش گروه جامعه ، سید محمد طباطبایی نژاد با تاکید بر نقش برندها در اقتصاد جهان گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، دارایی و سرمایه شهرداری تهران است و برند و آرم این سازمان، این قابلیت را دارد که به ارزش افزودهای ماندگار برای مدیریت شهری تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه نقش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به ارائه خدامات در میادین و بازارهای میوه و تره بار محدود نمیشود، اظهار کرد: این سازمان با توجه به برند و نشان معتبری که دارد، از شخصیت ویژهای برخوردار است که میتواند برای مدیریت شهری تشخص ایجاد کند.
طباطبایی نژاد در پایان اقدام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در برپایی جشنواره ارگانیک را اقدامی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نشان میدهد که مدیریت شهری توجه ویژهای به تامین غذای سالم برای شهروندان دارد و استقبال خوب مردم، نشان میدهد که این سازمان از اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی ارزشمند برخوردار است.
«یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم تا سیام آذر ماه جاری (شب یلدا) در بوستان گفتوگو آماده پذیرایی از شهروندان است.