رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورموسوی: تا هفته سی‌ام منتظر و امیدوار می‌مانیم

20:57 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورموسوی: تا هفته سی‌ام منتظر و امیدوار می‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به نتایج باید تا هفته سی‌ام منتظر و امیدوار بمانیم.

خبرگزاری میزان - سید سیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم بازی پیش نرفت، مخصوصاً در نیمه اول و مجبور شدیم ۴ تغییر در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستمی که دادیم به بازی برگشتیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و در نهایت فقط توانستیم به تساوی برسیم.

وی ادامه داد: شاید با توجه به نتایج سایر بازی‌ها مساوی برای ما زیاد خوب نباشد، اما، چون توانستیم به بازی برگردیم و امیدمان را حفظ کنیم خدا را شکر می‌کنم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که با حضور و حمایت‌هایشان به ما کمک کردند. تیمی که ۴ تغییر می‌دهد دچار مشکل است و این هفته باید بررسی کنیم تا منشا آن را پیدا کنیم تا برای بازی مقابل سپاهان آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درمورد بازی‌های پیش‌روی تیمش، گفت: هر ۵ بازی پیش‌رو برای ما سخت خواهد بود. فقط می‌توانیم تا هفته سی‌ام امیدوار باشیم. شاید اگر امروز برنده می‌شدیم چند هفته شرایط سقوط و ماندن‌مان در لیگ مشخص می‌شد، اما با توجه به نتایج سایر بازی‌ها احتمالاً باید تا هفته سی‌ام منتظر بمانیم و روحیه خود را حفظ کنیم. بازی با سپاهان و نساجی و پرسپولیس و مس رفسنجان و هوادار واقعاً سخت است، اما مطئمن باشید که تیم ما برخواهد گشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *