میرشاد ماجدی: رژیم غاصب صهیونیستی باید از بین برود

11:38 - 17 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۷۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
میرشاد ماجدی: رژیم غاصب صهیونیستی باید از بین برود
رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فکر می‌کنم همه یک صدا خواستار نابودی این رژیم ستمگر هستند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران از ساعات اولیه صبح امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد و همپای دیگر مسئولان و ورزشکاران جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را مجکوم کردند.

وی در صحبت‌های خود حین راهپیمایی این جملات را به زبان آورد: خیلی خوشحال هستیم که امروز در کنار دیگر هم وطنان در راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا در کنار هم آرزو کنیم و دست به دعا برداریم که این رژیم غاصب، کودک کش و ستمگر نابود شود.

رئیس هیات فوتبال استان تهران ادامه داد: امروز مدیران، مسئولان، ورزشکاران، سرپرستان و همه کسانی که دل شان با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است، به راهپیمایی آمده‌اند تا حمایت خود از مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. فکر می‌کنم همه یک صدا خواستار نابودی این رژیم ستمگر هستند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

سید میرشاد ماجدی در پایان صحبت‌های خود خواستار پاسخی قاطع از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شدند: نظام جمهوری اسلامی ایران باید جواب قاطع و دندان شکنی را به کسانی که سرداران ما را به شهادت رساندند بدهد و لحظه شماری می‌کنیم این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *