خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در مبادی پایتخت بررسی شد

20:09 - 05 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۶۵۷
خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در مبادی پایتخت بررسی شد
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بررسی میزان آمادگی و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: ارزیابی ارائه خدمات در دور دوم سفر‌های نوروزی ادامه دارد.

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حامد یزدی‌مهر، صبح یکشنبه از تداوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اجرای این طرح در چهارمین روز از سال نو، میزان آمادگی و نحوه خدمت‌رسانی ستاد سفر‌های نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه تمام تلاش و کوشش حوزه مدیریت بحران در امر نظارت بر فعالیت دستگاه‌ها، خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است، گفت: همه برنامه ریزی‌ها درباره این محور است که یک نوروز ایمن و بدون چالش برای هموطنان عزیز و مسافران رقم بخورد.

وی افزود: هدف از حضور در مبادی ورودی و خروجی این بود که به صورت حضوری و چهره به چهره میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند، مورد بررسی قرار بگیرد. 

یزدی‌مهر به بازدید از فعالیت‌های پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر بخش‌های ستاد سفر‌های نوروزی مستقر در محور‌های مورد اشاره عنوان کرد: ارائه تمام خدمات، مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و فرم‌های ارزیابی تکمیل شده اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، بیان کرد: ارزیابی نحوه خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید و موج دوم سفر‌های نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *