پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن چه گفتند؟

21:22 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن چه گفتند؟
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۱۷:۱۵ در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مهدی ترابی: آقای درویش فردا در تمرین منتظر شما هستیم

*آقای درویش! بازیکنان پرسپولیس شرایط بسیار بدی اژ نظر مالی دارند و باید این مشکلات را حل کنید. ما فردا در محل تمرین پرسپولیس منتشر شما هستیم تا بیایید و درباره مشکلات بچه‌های تیم حرف بزنیم! بار‌ها این موضوع را گوشزد کرده‌ایم، ولی اتفاقی نیفتاده است.

*تا این لحظه فکر نمی‌کنم بیشتر از ۳۰ تا ۳۵ درصد از قرارداد‌ها پرداخت شده باشد و بسیاری از بچه‌ها که فوتبالشان را بازی می‌کنند و حرفی نمی‌زنند از سال‌های قبل هم طلب دارند. ولی الان در شرایط خیلی سختی هستند و باید به مسائل مالی رسیدکی شود.

*آقای درویش ما دوست داریم در فضایی دوستانه درباره این موارد حرف بزنیم تا مشکل حل شود. دوست نداریم فضا به سمتی برود که اتفاق دیگری بیفتد و تصمیم دیگری بگیریم!

*اگر باشگاه پول ندارد چرا نقل و انتقالات خوبی داشته‌ایم؟! طبیعی است! بازیکنان خوبی کرفته‌ایم و همه باشگاه‌ها دردنقل و انتقالات بازیکن می‌گیرند، ولی معمولا به بازیکنان قدیمی‌تر اجحاف می‌شود و الان باید بیایند و در تمرین صحبت کنیم تا وضعیت دریافتی و مطالبات بازیکنان که باز هم تاکید می‌کنم شرایط سختی دارند را روشن کنند.

*امید عالیشاه: اتفاقات رختکن زشت و زننده بود

*به یکباره می‌بینیم جای رختکن میزبان و میهمان عوض می‌شود و سر درِ ورودی رختکن چند برگه خرافات و «وِرد» پیدا می‌شود. 

*این چیز‌ها در شأن ورزشکاران ما نیست. این مسائل زشت و زننده است و امروز خیلی متأسف شدم و امیدوارم دیگر این مسائل را در ورزش نبینیم. باید به ورزشکاران اعتقاد داشته باشیم.

*متأسفانه از روی شکم سیری بازی کردیم. در برخی از فرصت‌ها می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و باید زودتر ریشه‌یابی شود که چرا این اتفاق می‌افتد.

*وحید امیری: امیدوارم مدیران یک دلگرمی به بازیکنان بدهند 

*از باشگاه بابت نقل‌وانتقالات تشکر می‌کنم، اما نباید زحمات بازیکنانی که از ۸ سال تا ۱۲ سال گذشته در این تیم زحمت می‌کشند را نادیده بگیریم.

*یکی از بهترین نیم‌فصل‌ها بود و تیم خرید‌های خوبی داشت که هم به پرسپولیس اعتماد به نفس داد و هم تیم‌مان پرمهره شد. امیدوارم به بهترین نحو از بازیکنان استفاده کنیم، چون زمانی که یک تیم بازیکن زیاد هم داشته باشد اگر نتواند خوب از آن‌ها استفاده کند ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد.

*یک تشکر از باشگاه داریم بابت اینکه بازیکنان خوبی را برای تیم جذب کرد تا تیم‌مان قوی‌تر شود، ولی نباید زحمات بازیکنانی که از ۸ سال تا ۱۲ سال گذشته در این تیم زحمت می‌کشند را نادیده بگیریم. تا اینجا بازیکنان ما ۳۵ درصد پول گرفته‌اند. اصلا زیبنده باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست که من بازیکن بگویم که طلب سال گذشته و ۲ فصل پیش را هنوز دریافت نکرده‌ایم.

*تورم وجود دارد و بازیکنان هم روی مبلغ قراردادشان حساب می‌کنند. همه بازیکنان این درخواست را دارند که دغدغه بازیکنان را کمتر کنند. هواداران به جز پیروزی و ۳ امتیاز از تیم ما انتظاری ندارد و باید همه چیز فراهم باشد تا بازیکنان با خیال راحت بازی کند. امیدوارم مدیران صحبت کنند و یک دلگرمی به بازیکنان بدهند و این حس را ما درک کنیم که می‌خواهند تیم ما با هم یکدل باشد تا اتفاقات خوبی را رقم بزند. همه چیز نقل و انتقالات نیست، در ۷، ۸ سال گذشته جزء بهترین سال‌های پرسپولیس بوده و نیاز است که بازیکنانی که زحمت کشیدند نهایت احترام را ببینند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *