رصد مستمر معاون خدمات شهری شهرداری تهران از معابر اصلی به منظور تسهیل تردد شهروندان

14:44 - 07 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۳۰
رصد مستمر معاون خدمات شهری شهرداری تهران از معابر اصلی به منظور تسهیل تردد شهروندان
نظری از روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی در مناطق شمالی پایتخت بازدید کرد و گفت: باتوجه به اینکه در چند روز گذشته در مناطق شمالی شاهد بارش برف هستیم و نیرو‌های خدمات شهری برای ارائه خدمات در آماده‌باش کامل هستند.

خبرگزاری میزان- حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران صبح امروز (دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲) از روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی در مناطق شمالی و پربارش پایتخت بازدید کرد.

نظری با بیان اینکه در چند روز گذشته در مناطق شمالی شاهد بارش برف هستیم و نیرو‌های خدمات شهری برای ارائه خدمات در آماده‌باش کامل هستند، گفت: وضعیت معابر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک و نیرو‌های خدمات شهری رصد می‌شود تا در صورت بروز مشکلی در هر نقطه‌ای از شهر تهران سریعا اقدام به پاکسازی، برف روبی، شن پاشی و روان سازی معابر کنند.

نظری در ادامه افزود: اکنون هیچ مشکلی درخصوص تردد وسایط نقلیه گزارش نشده و تردد در معابر و بزرگراه‌ها روان است و درخصوص آبگرفتگی نیز تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر و بزرگراه‌های محدوده مناطق شمالی و برف گیر و شارژ مجدد مخازن شن و نمک ستاد‌های برف روبی، نیرو‌های خدمات شهری در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: بدین منظور ماشین آلات مکانیزه تخصصی و نیمه سنگین، کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، دستگاه‌های ماشین مکانیزه برف‌روبی، بابکت با تیغه برف روب و... در حال عملیات برف روبی هستند و مخازن و کیسه‌های شن مخصوص نیز در معابر شارژ کامل می‌شوند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

به گفته نظری برف تکانی از درختان شهر تهران نیز توسط نیرو‌های فضای سبز مناطق ۲۲گانه آغاز شده است و نیرو‌های فضای سبز نیز در آماده باش کامل هستند تا با تکان دادن درختان در آستانه بهار آسیبی به آن‌ها نرسد.

رصد مستمر معابر اصلی به منظور تسهیل تردد شهروندان

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *