مسیگر: هر وقت به بن بست می‌خوریم دروازه‌بان‌ها گل می‌کارند و کار را درمی‌آورند

13:28 - 04 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۱۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسیگر: هر وقت به بن بست می‌خوریم دروازه‌بان‌ها گل می‌کارند و کار را درمی‌آورند
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هر وقت که تیم به بن بست می‌خورد دروازه‌بان‌ها گل می‌کارند و کار را برای تیم درمی‌آوردند.

خبرگزاری میزان - مسلم مسیگر، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پایان بازی ایران - امارات در گفت‌وگو با دوربین فیفا اظهار داشت: همانطور که فکرش را می‌کردیم بازی برایمان سخت بود، اما خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم از این بازی سخت با موفقیت بیرون بیاییم و مسایلی که کادرفنی از ما خواست را در زمین پیاده کردیم.

وی ادامه داد:علی رغم اینکه می‌توانستیم با نتیجه بهتری هم بازی را به پایان برسانیم، اما بازهم خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم از این مرحله صعود کنیم؛ اگر مقابل امارات شکست می‌خوردیم و از این مرحله صعود نمی‌کردیم برایمان فرقی نداشت و انگار در مرحله گروهی حذف شده بودیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آنقدر خوب هستند که احتیاجی به تعریف و تمجید من ندارند و هر وقت که تیم به بن بست می‌خورد دروازه‌بان‌ها گل می‌کارند و کار را برای تیم درمی‌آوردند.

مسیگر در پایان خاطرنشان کرد: بازی امارات برای ما به این دلیل سخت شد که این تیم میزبان جام جهانی بود و همه تماشاگرانشان را به ورزشگاه آورده بودند و فشار زیادی به تیم ما آوردند. تمام این‌ها بازی را سخت می‌کند و لحظات بازی را حساس و پرفشار کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *