دقیقی: با فروش ۲ بازیکن ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تأمین شد/ تجربه نداشتیم وگرنه برنده می‌شدیم

18:24 - 03 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: با فروش ۲ بازیکن ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تأمین شد/ تجربه نداشتیم وگرنه برنده می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال شمس اذر قزوین گفت: کل هزینه‌های باشگاه ما ۵۰ میلیارد تومان است، ولی قسط یک بازیکن پرسپولیس و سپاهان ۳۰ میلیارد تومان می‌شود.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل هوادار تهران در نشست خبری اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و فوتبالی با کیفیت و با خلق موقعیت زیاد ارائه کردند. بازیکنانم بی تجربه عمل کردند وگرنه می‌توانستیم با گل‌های زیاد بازی را ببریم هرچند حریف هم موقعیت گلزنی داشت که بازی را عوض کنند.

وی ادامه داد: این اتفاق هم رخ داد در حالیکه ما سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم برخلاف جریان بازی پنالتی دادیم، اما دروازه‌بان پنالتی را گرفت، اما در ضد حمله گل خوردیم. تجربه لازم را نداشتیم که با وجود موقعیت‌های زیاد نتوانستیم گلزنی کنیم، اما مقابل تک موقعیت‌های حریف دروازه ما باز شد.

وی افزود: به هوادار تبریک می‌گویم برنده شدند، چون بیشتر تلاش کردند و با تجربه‌تر بودند و برای رسیدن به این موفقیت انرژی بیشتری نسبت به تیم ما گذاشتند. ما هم باید روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم.

دقیقی در مورد اینکه چرا نیم فصل دوم را خوب شروع نکردید و چند بازیکن از تیم شما جدا شدند و خود شما هم برای مدتی از تیم رفتید، آیا هواداران شما می‌توانند امیدوار باشند، گفت: من بازیکن از دست ندادم، اما شرایط باشگاه و مالک باشگاه باعث شد که بازیکنان جدا شوند، من هم بدون هماهنگی جدا نشدم. بازیکن رفته است و امروز هم بازی با کیفیتی ارائه دادیم خیلی خلق موقعیت کردیم در ضربات ایستگاهی و کرنر، اما خط عقب ما بی دقت بود. بهانه‌گیر نیستم، اما باید تلاش بیشتری کنیم و در موقعیت‌های گلزنی بهتر عمل کنیم و در عقب زمین هم با دقت‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: عیسی مرادی بازیکن آینده داری است، اما ضربه زدن آخر در فوتبال ما کمبودش حس می‌شود و همه تیم‌های لیگ برتری در زدن ضربات آخر این کمبود را حس می‌کنند. مرادی هم بازیکن تاثیرگذاری است، ولی موقعیت ۲ به تک را نداده که نزدیم ما چطور بازیکن جدید جذب کنیم اگر موقعیت داشتیم مرادی و اعرابی را حفظ می‌کردیم. بهانه گیر نیستم، اما به گل رسیدن هنر است که فوتبالیست باید داشته باشد. بازیکنان کم تجربه هستند به همین دلیل است در بازی بعدی در پست جلو بازیکنی که تجربه بازی در لیگ برتر داشته باشد را در اختیار نداریم. بازیکنانی که از لیگ یک آورده ایم باید حالا حالا کار کنند.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: بار‌ها از مجموعه شمس آذر و مالکین باشگاه و مدیرعامل تشکر کردم برای بخش خصوصی رقابت سخت است. چقدر هزینه کنند درآمدشان کجاست؟ ما کنار این عزیزان بودیم، چون کمک کردند برای فوتبال قزوین اتفاق نادر رخ بدهد قدر دانشان هستیم. در آخرین جلسه استان داشتیم قرار شد بازیکنان حفظ شوند و استاندار هم تلاش کرد منابعی راتامین کنند، اما نتوانستیم بازیکنان را حفظ کنیم. 

وی افزود: پولی که از فروش رحمان و اعرابی به دست آوردیم تقریبا ۲۵ درصد قرارداد کل بازیکنان و کادر فنی تیم را تأمین کردیم؛ کل هزینه‌های باشگاه ما ۵۰ میلیارد تومان است. ۵۵ درصد پرداخت داشتیم که حدود ۲۵ - ۳۰ میلیارد تومان می‌شود در حالی که ۵۰ درصد قسط یک بازیکن پرسپولیس و سپاهان ۳۰ میلیارد تومان می‌شود، اما همه چیز پول نیست. باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم تا بهتر شویم. در نیم فصل اول هم همینطور بود منفی ۳ امتیاز هم داشتیم و از بازی سوم دور رفت تیم ما روی روال افتاد. دوباره در نیم فصل دوم این کار را می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *