معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

13:35 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۹۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با ۱۵ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه پس از استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعه کنندگان دستورات لازم را صادر کرد.

ابراهیم شاهرخیان درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های کارمندان دولت از جمله کارمندان قوه قضاییه موضوعات معیشتی، حقوق و مزایا است که در این زمینه مراجعان درخواست‌هایی را مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه کار در قوه قضاییه بسیار سخت و پرمشقت بوده و ازدحام کار بسیار زیاد است بنابراین توجه به همکاران قوه باید مورد اولویت قرار گیرد.

شاهرخیان بیان کرد: در یک الی دو سال اخیر برنامه‌ریزی‌های مختلفی در جهت افزایش بحث حقوق و مزایای همکاران قوه قضاییه و کمک‌های رفاهی صورت گرفته است و در این ملاقات‌های مردمی مراجعان در مورد موضوعات مربوط به پرداخت‌ها، گرفتاری‌هایی در حوزه‌های رفاهی و حوزه مسکن مطرح کردند، امیدواریم در یک برنامه زمانبندی معقولی بتوانیم نیازمندی همکاران را رفع کنیم و شرایط و محیطی را ایجاد کنیم تا همکاران با قوت و قدرت در انجام ماموریت‌ها و تکالیف خود موفق باشند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه اظهار کرد: کارکنان قوه قضاییه به شدت گرفتار کار، ارباب رجوع و پرونده هستند امیدوارم با برنامه‌هایی که داریم علاوه بر حقوق مزایا کمک‌هایی در حوزه معیشت، رفاه و تامین نیازمندی‌های که در سبد یک خانوار مد نظر قرار می‌گیرد این شرایط را تغییر دهیم و باعث رضایتمندی همکاران شویم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *