ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران در خارج از وقت اداری برگزار شد/ بررسی درخواست‌های بیش از ۳۴۰ پرونده قضایی

18:23 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران در خارج از وقت اداری برگزار شد/ بررسی درخواست‌های بیش از ۳۴۰ پرونده قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان با ۳۴۷ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات نموده و به مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت، ولی عصر عج الله تعالی و فرجه‌الشریف، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان در برنامه هفتگی ملاقات مردمی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافتند و به مدت ۴ ساعت در خارج از وقت اداری به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداختند.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی به همراه ۱۹ نفر از مسئولان قضایی استان به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کرند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی ۳۴۷ نفر، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آن‌ها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *