اسرار تاریک داعش؛ زوایای پنهان زندگی ابوبکر البغدادی از زبان همسرش

14:39 - 28 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۲۹۰
اسرار تاریک داعش؛ زوایای پنهان زندگی ابوبکر البغدادی از زبان همسرش
همسر و دختر ابوبکر البغدادی طی مصاحبه‌ای به افشای برخی حقایق ناگفته از گروه تروریستی داعش پرداختند.

خبرگزاری میزان - انتشار مصاحبه شبکه الحدث با همسر اول و دختر ابوبکر البغدادی، سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش با واکنش‎هایی همراه شده است.

پنج سال پس از هلاکت ابوبکر البغدادی، اسماء، همسر او، اسرار تکان‌دهنده‌ای درباره سرکرده پیشین این گروه تروریستی فاش کرد. 

اسماء که در حال حاضر در عراق بازداشت است، می‎گوید که البغدادی بیش از ۱۰ اسیر ایزدی داشت. 

به گفته اسماء، البغدادی و دیگر افراد ارشد گروه تروریستی داعش نسبت به زنان دچار وسواس شده و داعش را به جایگاهی برای استفاده از زنان تبدیل کرده بودند.

همچنین در این مصاحبه فاش شد که ابراهیم العواد، که بعد‌ها به البغدادی شهرت یافت، آرزو داشت که داعش در مناطق وسیعی در عراق و سوریه و حتی به روم در اروپا گسترش یابد. همسر او تایید کرد که البغدادی پس از مدتی دچار غرور زیاد شده بود. 

اسماء که در سال ۱۹۹۹ با البغدادی ازدواج کرد، فاش می‎کند که همسرش در سال ۲۰۰۴ بدون هیچ دلیلی از سوی نیرو‌های آمریکایی بازداشت شد. او همچنین توضیح داد که افکار البغدادی پس از آزادی از زندان کاملا تغییر کرده بود. 

امیمه، دختر البغدادی هم جزئیاتی جدید از اسرار این گروهک تروریستی فاش کرد.

او که در یکی از زندان‌های عراق به‌سر می‌برد، گفت که پیش از رفتن به سوریه با خانواده خود در منطقه تمریه عراق زندگی می‌کرد.

دختر سرکرده پیشین داعش همچنین فاش کرد که قبل از معرفی شدن پدرش به‌عنوان سرکرده داعش در مسجد موصل، از موقعیت البغدادی در داعش اطلاعی نداشت. 

امیمه زندگی خود را در آن دوران توصیف کرده و می‎گوید: البغدادی در آن زمان سه همسر داشت و زندگی ما تحت چنان تدابیر شدید امنیتی بود که همسایه‌هایمان از هویت ما بی‌اطلاع بودند.

به گفته او، بعد‌ها به رقه در سوریه و سپس به المیادین نقل مکان کردم. البغدادی در این دوره ۴ همسر داشت که با آن‌ها در المیادین زندگی می‌کرد.

امیمه مشاهدات خود را از زنان اسیری که مدتی با آن‌ها در خانه البغدادی زندگی می‌کردند بازگو کرد و تاکید کرد که شرایط آن‌ها بد بوده و همیشه گریه می‌کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *