گفت‌وگو|

اختر: استقلال کمبود بازیکن ندارد به آرامش نیاز دارد/ دود اختلافات نکونام و خطیر به چشم هواداران می‌رود

0:55 - 27 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۰۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اختر: استقلال کمبود بازیکن ندارد به آرامش نیاز دارد/ دود اختلافات نکونام و خطیر به چشم هواداران می‌رود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیم فصل اول به خاطر بازیکنان‌ توانا و قدرتمندش توانست در رده نخست جدول لیگ برتر قرار گیرد.

ادموند اختر در گفت‌و‌گو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: زمان زیادی مسابقات لیگ برتر تعطیل بود، بازی‌ها مجدداً در نیم فصل دوم برای استقلال با دیدار با تیم خوب صنعت نفت آبادان آغاز خواهد شد و مطمئناً این دیدار برای هر دو تیم سخت خواهد بود. به طور حتم استقلال برای اینکه رتبه نخست در جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ کند به پیروزی در این بازی احتیاج دارد.

وی افزود: همچنین در این دیدار خانگی انتظار از استقلال بالاست و بر همین اساس برای قهرمانی نیاز به کسب حداکثر امتیازات خانگی دارد. امیدوارم در بازی اول نیم فصل دوم ۳ امتیاز ارزشمند مقابل صنعت نفت آبادان را بگیرد و صدرنشین باقی بماند.

*خطیر و نکونام هر ۲ مقصر هستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد کمبود بازیکن در این تیم عنوان کرد: اصلاً استقلال کمبود بازیکن ندارد و فقط به آرامش نیاز دارد. این قدر بازیکنانش توانا و خوب هستند که با همین نفرات توانست در نیم فصل اول در رده نخست جدول قرار بگیرند. 

کارشناس فوتبال درباره اختلاف مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال یادآور شد: هر ۲ نفر مقصر تمامی این اتفاقات در استقلال هستند و مطمئن هستم افرادی در این وسط میانه این دو نفر را خراب می‌کند. بروز این مسائل و مشکلات حاشیه‌ای دودش فقط به چشم هواداران استقلال می‌رود.

*قدرت و نتیجه‌گیری تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس به خاطر هوادارانشان است

اختر در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند برای جریمه‌های انضباطی تیم‌های استقلال و پرسپولیس جرائم مالی در نظر بگیرد، مگر هواداران چه گناهی دارند که نمی‌توانند بازی تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه از نزدیک ببینند؟ چون قدرت و نتیجه‌گیری تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس ۵۰ درصدش به خاطر داشتن هوادار زیاد است. اگر این دو تیم تماشاگر نداشته باشند با سایر تیم‌ها فرقی ندارند. 

وی ادامه داد: این هواداران هستند که به بازیکنان انگیزه مضاعفی می‌دهند تا بیشتر تلاش کنند و بهترین باشند. بهتر است فدراسیون فوتبال تیم‌های پرطرفدار را وقتی جریمه انضباطی می‌کند جرائم مالی حتی با ارقام بالا درنظر بگیرد تا حداقل تماشاگران به استادیوم بیایند و از دیدن بازی تیمشان محروم نشوند.

*۹۰ درصد مردم انتظار نداشتند ژاپن را شکست بدهیم و به قطر ببازیم

پیشکسوت فوتبال درباره ناکامی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: جام ملت‌ها در این دوره شگفتی زیادی داشت که اصلاً نمی‌شود در رابطه با مسائل فنی صحبت کرد. ۹۰ درصد مردم ایران انتظار نداشتند ژاپن را شکست بدهیم و از قطر ببازیم. نمی‌دانم باید چه کسی را مقصر دانست و من به عنوان یک هوادار فوتبال نمی‌دانم چه چیزی بگویم. فقط می‌دانم بعد از سال‌ها باز هم نتیجه نگرفتیم و تنها سالی بود که می‌توانستیم به راحتی نتیجه بگیریم. چون در سال‌های آتی قهرمانی برای کشورمان بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *