حضور پرشور جامعه ورزش همراه با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

12:35 - 22 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
حضور پرشور جامعه ورزش همراه با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم
جامعه ورزش کشور نیز امروز همراه با آحاد جامعه و مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

خبرگزاری میزان - مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز مانند سال‌های قبل به مناسبت جشن بزرگ ۴۵ سالگی جمهوری اسلامی ایران، در شهرها و استان‌های مختلف کشور برگزار شد که جامعه ورزش نیز در کنار سایر مردم حضور پررنگی در این رویداد باشکوه داشتند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان وزارت ورزش و همچنین رؤسای فدراسیون‌ها و سایر مسئولان و ورزشکاران در این مراسم شرکت کردند.

هاشمی در این مراسم گفت: خوشبختانه هر سال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم. علاوه بر رهبر انقلاب اسلامی، خون شهدا نیز پشت این نظام است و مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که پشت آرمان‌های نظام و خون شهدا هستند که امیدوارم هرساله این حضور پرشورتر باشد.

همچنین علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه روح راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط، شادابی، جشن و سرور است، عنوان کرد: حضور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه از تدارک دیدن ۱۴۴۳ برنامه برای ورزشکاران در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در این ایام ۱۸ پروژه ورزشی (هرهفته ۱ پروژه) افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست قرار خواهد داد.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش نیز گفت: امروز ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش کشور با حضور در جشن‌ ۴۵ سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندند و اعلام می‌کنند که تا پای جان برای اهداف نظام در تلاش هستند.

 

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با حضور در راهپیمایی چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز مبارک باعث افتخار و مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است و باید دست این مردم را بوسید.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته نیز در اینخصوص اظهار داشت: حضور پرشور مردم پیام بلند بالایی برای جهانیان  است و نشان میدهد مردم ایران با هم متحدند و برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری در این مراسم شرکت می‌کنند.

هروی افزود: خدا را شاکریم که توفیق دوباره شرکت در مراسم جشن پیروزی انقلاب نصیب خانواده ورزش نیز شد و ورزشکاران ثابت کردند که به دنبال تحقق شعار (تاپای جان برای ایران) هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *