مزایده‌های فوق‌العاده ۵۸۹ و ۵۹۰ اموال تملیکی تمدید شد

12:50 - 14 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۹۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مزایده‌های فوق‌العاده ۵۸۹ و ۵۹۰ اموال تملیکی تمدید شد
عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده‌های فوق‌العاده ۵۸۹ و ۵۹۰ که مختص موتورسیکلت‌ها است، تمدید شد.

خبرگزاری میزان -  سعید غلامی باغی از تمدید مزایده‌های فوق‌العاده ۵۸۹ و ۵۹۰ مختص موتورسیکلت‌ها خبر داد و اظهار کرد: مهلت شرکت در این دو مزایده که پیش‌تر تا ۱۲ بهمن ماه بود تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در راستای تعیین تکلیف موتور سیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی موجود در انبار‌های سازمان، مزایده فوق العاده شماره ۵۸۹ مربوط به موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی سی و مزایده فوق العاده ۵۹۰ مربوط به موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی که از روز دوشنبه ۹ بهمن آغاز شد، کلیه دستگاه‌های دولتی مشمول اعم از لشگری و کشوری می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد به آدرس eauc. setadiran.ir از طریق توکن امضای الکترونیکی فهرست موتور سیکلت‌های عرضه شده در مزایده را ملاحظه و تا روز ۱۵ بهمن با مراجعه به انبار‌های سازمان در استان‌های مربوط نسبت به بازدید و رویت موتورسیکلت‌ها اقدام و در بازه زمانی فوق پیشنهادات قیمتی خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت درج و در مزایده شرکت نمایند.

وی افزود: در مزایده ۵۸۹ مربوط به موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی سی حدود ۷۰ دستگاه موتورسیکلت در ۱۰ استان عرضه شده که موتورسیکلت‌های متنوعی با حجم موتور ۶۰۰ و ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ سی سی در آن‌ها موجود می‌باشد. بیشترین تعداد به ۲۴ دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی، ۲۰ دستگاه موتور ۱۰۰۰ سی سی و ۱۵ دستگاه موتور ۶۰۰ سی سی است.

غلامی باغی بیان کرد: همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و برخی دستگاه‌های حفاظتی نظیر سازمان محیط زیست و منابع طبیعی و برخی دستگاه‌های امدادی نظیر اورژانس و آتش نشانی می‌توانند به عنوان متقاضی نسبت به ارسال اطلاعات و ثبت نام در سامانه ستاد اقدام و پس از ثبت نام در مزایده موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی سی شرکت کنند.

عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: همچنین در مزایده ۵۹۰ مربوط به موتور سیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی حدود ۸۰ دستگاه موتورسیکلت در ۷ استان عرضه شده که حدودا شامل ۴۵ دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی است و همه دستگاه‌های دولتی می‌توانند به عنوان متقاضی نسبت به ارسال اطلاعات و ثبت نام در سامانه ستاد اقدام و پس از ثبت نام در مزایده مربوط به موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی شرکت نمایند.

عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۶ مزایده دیگر برای تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی در انتهای بهمن ماه و ابتدا و انتهای اسفندماه برگزار خواهد شد که برنامه زمانبندی برگزاری این ۶ مزایده در سایت سازمان به ادرس https://www.tamliki.ir قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: مزایده‌های مربوط به موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی صرفا برای دستگاه‌های لشکری و کشوری مشمول بوده و امکان مشارکت اشخاص حقیقی فراهم نیست همچنین استفاده از موتور سیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی توسط کلیه دستگاه‌های مشمول الزاما با رعایت دستورالعمل نحوه استفاده از آن‌ها مصوب سال ۱۳۹۴ شورای امنیت کشور است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *