بیمارستان شهدای تکاب ۱۱ آمبولانس دارد
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه اعلام کرد بیمارستان شهدای تکاب دارای ۱۱ آمبولانس است که در طول ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان است و روزانه تعدادی اعزام به تشخیص پزشکان شاغل در بیمارستان به مراکز درمانی شهرستانهای همجوار انجام میشود.
خبرگزاری میزان -
طبق پاسخ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه، بیمارستان شهدای تکاب دارای ۱۱ آمبولانس است که در طول ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان است و روزانه تعدادی اعزام به تشخیص پزشکان شاغل در بیمارستان به مراکز درمانی شهرستانهای همجوار انجام میشود و از این نظر هیچ گونه مانعی جهت اعزام بیماران در بیمارستان تکاب وجود ندارد.
در این بیمارستان همه روزه متخصص جراحی حضور داشته و اتاق عمل نیز فعال است و در بعضی از روزها بالغ بر ۳۰ عمل توسط متخصص جراحی زنان، چشم و ... انجام میشود.
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان و سامانه ۱۹۰ مربوط به رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شکایات مراجعین است و شکایتی با موضوع فوق در چند ماه گذشته ثبت نگردیده است.
از آنجایی که هویت بیمار در خبر نامشخص است امکان پیگیری وجود ندارد.
شایان ذکر است هر گونه قصور و خطای پزشکی قابل پیگیری از طریق نهادهای ذیربط از جمله سازمان نظام پزشکی، اداره نظارت بر درمان معاونت درمان و ... است و حق پیگیری برای بیماران محفوظ است.
گروه سیاسی ؛ پیرو انتشار گزارشی با عنوان «آمبولانس نداریم خودتان اعزام شوید!» که در آن به وضعیت نحوه برخورد بیمارستان شهدای تکاب با یک بیمار اشاره شده بود، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه پاسخی ارائه کرد.
طبق پاسخ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه، بیمارستان شهدای تکاب دارای ۱۱ آمبولانس است که در طول ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان است و روزانه تعدادی اعزام به تشخیص پزشکان شاغل در بیمارستان به مراکز درمانی شهرستانهای همجوار انجام میشود و از این نظر هیچ گونه مانعی جهت اعزام بیماران در بیمارستان تکاب وجود ندارد.
در این بیمارستان همه روزه متخصص جراحی حضور داشته و اتاق عمل نیز فعال است و در بعضی از روزها بالغ بر ۳۰ عمل توسط متخصص جراحی زنان، چشم و ... انجام میشود.
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان و سامانه ۱۹۰ مربوط به رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شکایات مراجعین است و شکایتی با موضوع فوق در چند ماه گذشته ثبت نگردیده است.
از آنجایی که هویت بیمار در خبر نامشخص است امکان پیگیری وجود ندارد.
شایان ذکر است هر گونه قصور و خطای پزشکی قابل پیگیری از طریق نهادهای ذیربط از جمله سازمان نظام پزشکی، اداره نظارت بر درمان معاونت درمان و ... است و حق پیگیری برای بیماران محفوظ است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *