۲۰۷ خودرو سواری و راهسازی اموال تملیکی به مزایده می‌رود

12:16 - 01 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۶۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۲۰۷ خودرو سواری و راهسازی اموال تملیکی به مزایده می‌رود
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده شماره ۵۸۸، ۶۹ دستگاه خودرو سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و ۱۳۸ دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راه‌سازی و معدن عرضه می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به برگزاری مزایده ۵۸۸ اظهار کرد: این مزایده در ۱۴ استان برگزار می‌شود و ارزش پایه کالا‌های عرضه شده حدود ۹۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در این مزایده ۶۹ دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد، خوزستان و ۱۳۸ دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

وی ارزش ماشین‌آلات راهسازی و معادن عرضه‌شده در این مزایده را ۵۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

اجتهادی افزد: علاوه بر خودرو، کالا‌های دیگر نیز همانند ابزارآلات صنعتی، قطعات خودرو، کودشیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش پایه ۱۱۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بخشی از کالا‌های مزایده به شرط صادرات عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع2آوری و فروش اموال تملیکی می‌توانند شرح و نوع کالا را مشاهده کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه اول تا ۷ بهمن از کالا‌های عرضه شده بازدید کنند.

اجتهادی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی این مزایده ۱۰ بهمن ماه انجام خواهد شد و از طریق سامانه ستاد ایران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *