گفت‌وگو|

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳: بودجه قوه قضاییه در سال آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت

7:50 - 26 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۶۹۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳: بودجه قوه قضاییه در سال آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت
سخنگوی کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور با بیان اینکه معیشت دستگاه قضا در سال آینده بهتر خواهد شد گفت: بودجه قوه قضاییه نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

رحیم زارع در گفت‌وگو با میزان، درباره بودجه قوه قضاییه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور بیان داشت: بودجه قوه قضاییه تقریبا نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی گفت: در برنامه هفتم توسعه یکسری اختیارات به رئیس قوه قضاییه داده شده که اگر اجرایی شود در سال آینده معیشت دستگاه قضا بهتر خواهد شد.

زارع با اشاره به میزان بودجه به دستگاه قضا در سال آینده در پایان اظهار کرد: با اختیارات داده شده به رئیس قوه قضاییه و مواردی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده است سهم بودجه قوه قضاییه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بیست درصد خواهد بود.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور براساس پیش‌بینی هیئت رئیسه، در هفته آینده ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم بررسی شده و بعد از آن مجلس شورای اسلامی وارد بررسی بودجه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا نیمه اول بهمن‌ماه بودجه در صحن علنی به تصویب خواهد رسید، گفت: بررسی بخش دوم بودجه به بعد از انتخابات موکول می‌شود.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *