دومین نمایشگاه سلامت بنیان بازگشایی شد

13:24 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۵۰۷
دومین نمایشگاه سلامت بنیان بازگشایی شد
دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) امروز با حضور وزیر بهداشت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، رئیس سازمان غذا و دارو و جمعی از مقامات خارجی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش یافت.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) امروز با حضور عین‌اللهی، وزیر بهداشت، مهندس اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، رئیس سازمان غذا و دارو و جمعی از مقامات خارجی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش یافت.

در این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان، حضور و استقبال شرکت‌های فناور و دانش بنیان نسبت به سال گذشته، افزایش یافته و در این نمایشگاه، ۲۰ محصول جدید دانش بنیان شامل ۱۱ قلم دارو، ۲ فرآروده طبیعی و سنتی و ۷ مورد تجهیزات و ملزومات پزشکی رونمایی می‌شود.

در دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه‌های دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی، تعدادی از پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد علم و فناوری سلامت حضور دارند.

برپایی میز خدمت سازمان غذا و دارو با حضور رئیس سازمان غذا و دارو، معاونان، مدیران و کارشناسان این سازمان از دیگر ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان است.

دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۲۴ تا ۲۶ دیماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *