اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

10:18 - 23 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۲۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

با توجه به شکایت محمد صادق پاک مقدم از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون و ۵۹۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدحسین بابایی از باشگاه تن تاک تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۵۴۹ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت حسین ملکی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۹ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت فردین معتمدی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت رضا بهمئی از باشگاه خلیج فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۰ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *