جذب ۳۰۰ بهورز و ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

12:53 - 20 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۹۷۵
جذب ۳۰۰ بهورز و ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت جذب چهار هزار و ۳۰۰ بهورز و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی اخیر وزارت بهداشت را نشان از توجه ویژه به حوزه بهداشت دانست.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، بهروز رحیمی در اجلاس مشترک معاونین بهداشت که در سالن شهید یاسینی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، توجه به حوزه بهداشت را از مهمترین دغدغه‌های دولت مردمی و وزارت بهداشت در این دوره مطرح کرد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های اجراشده در حوزه بهداشت، همواره موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش تمامی حوزه‌های وزارت بهداشت در نهایت برای سلامت مردم است، افزود: اجرای ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی و تکمیل و بهره‌برداری دو هزار مورد آن، موفقیتی چشمگیر در عرصه بهداشت کشور و در مسیر تقویت نظام شبکه بهداشت کشور بوده و نقش‌آفرینی حوزه بهداشت از مراقبت‌های اولیه مادر و کودک گرفته تا حماسه واکسیناسیون کرونا، نشان از اهمیت آن دارد.

رحیمی حوزه بهداشت را پرچم‌دار نظام سلامت عنوان کرد و افزود: حوزه بهداشت همانند سخت‌افزاری برای اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری نظام سلامت است. از سوی دیگر تبیین جایگاه و موفقیت‌های نظام بهداشتی کشور در رسانه‌ها ضروری است.

معاون وزیر بهداشت جذب چهار هزار و ۳۰۰ بهورز و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی اخیر وزارت بهداشت را نشان از توجه ویژه به حوزه بهداشت دانست و گفت: نظام‌مند بودن برنامه‌ها از ویژگی‌های اصلی وزارت بهداشت است و اصلاح الگوی مصرف در نظام سلامت نیازمند اصلاح فرایند‌ها و تجمیع منابع است.

وی از برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع به عنوان یک اولویت مهم برای وزارت بهداشت در دوره کنونی یاد و عنوان کرد: معتقدیم نظام سلامت با حوزه بهداشت شأنیت می‌یابد. کار تیمی، نشان از بهره‌گیری از خرد جمعی و مدیریت نوین در سازمان دارد و اعتماد نشان از باور و شناخت در کار تیمی است. همچنین شجاعت مؤلفه اصلی شفافیت است؛ حضور مدیران نظام سلامت در میدان و بررسی انبار‌ها و منابع از نزدیک نیز می‌تواند در استفاده بهینه از منابع موجود موثر باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *