گفت‌وگو|

فرزام: مُلایی در رابطه با نوع تمرینات و نحوه آماده‌سازی کاملاً آزاد بود/ هیچ اختلاف نظری وجود نداشت

8:45 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فرزام: مُلایی در رابطه با نوع تمرینات و نحوه آماده‌سازی کاملاً آزاد بود/ هیچ اختلاف نظری وجود نداشت
سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: ملایی در رابطه با نوع تمرینات و نحوه آماده‌سازی برای تست‌گیری‌ها آزاد بود و اگر بخواهد به گونه‌ای دیگر مطرح شود شاید نوعی بهانه‌گیری باشد.

افشین فرزام در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی اخیر درباره تصمیم نازنین ملایی برای خداحافظی از تیم ملی روئینگ به دلیل اختلاف نظر با کادرفنی، اظهار داشت: از نظر من که هیچ اختلاف نظری وجود نداشته و ندارد و طبق صحبت‌های اخیر رئیس فدراسیون، شرایط برای اینکه ملایی بتواند در کمپ فدراسیون جهانی تمریناتش را پیگیری کند فراهم بود. از طرفی ملایی در رابطه با نوع تمرینات و نحوه آماده‌سازی برای تست‌گیری‌ها کاملاً آزاد بود. این موضوع کاملاً روشن و شفاف بوده و اگر بخواهد به گونه‌ای دیگر مطرح شود شاید نوعی بهانه‌گیری باشد. 

وی افزود: ملایی در اردوی اول حضور پیدا کرد و تمام فرم‌ها را امضا کرد و رشته تک نفره را انتخاب کرد و در لحظه آخر انصراف داد. رئیس فدراسیون با جدیت پیگیر اعزام او به کمپ یونان بود و همانگونه که خود سهرابیان اعلام کرد، تاریخ تست با ملایی هماهنگ شده بود و در نهایت بعد از اینکه همه شرایط مهیا شد و با اینکه در کمپ حاضر شده بود، در لحظه آخر کناره‌گیری‌اش را اعلام کرد. اگر غیر از این بود یا از کمپ برنمی‌گشت یا از همان ابتدا فرم‌های مربوط به انجام تست را کلاً پر نمی‌کرد.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره زمان آغاز و نفرات دعوت شده به اردوی پیش‌رو، گفت: با توجه به فرصت کم تا شروع تست‌گیری‌ها سعی کردیم نفرات مدنظر را مرحله به مرحله آماده کنیم تا ملی‌پوشان با نزدیک شدن به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، آماده‌تر شوند. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است اردوی تیم ملی از جمعه پیش‌رو آغاز شود. حمید رضوانی به عنوان نفر اول بخش مردان، زینب نوروزی و مهسا جاور در قایق دو نفره به همراه فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در این تمرینات حضور خواهند داشت.

فرزام در پایان در مورد زمان و مکان رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، تصریح کرد: مسابقات سهمیه المپیک اواخر فروردین ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و خوشبختانه بار‌ها قایقرانان ایرانی در این پیست مسابقه داده‌اند و اتفاقاً نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. سهمیه المپیک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ را در این پیست گرفته‌ایم و علاوه بر آن در یک دوره از بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا هم در این پیست شرکت کرده‌ایم. هر کشوری از منطقه آسیا-اقیانوسیه نهایتاً ۲ سهمیه می‌تواند کسب کند و در تلاشیم تا این ۲ سهمیه را به دست بیاوریم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *