اعلام آرای کمیته‌های انضباطی و وضعیت فدراسیون فوتبال

11:16 - 17 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام آرای کمیته‌های انضباطی و وضعیت فدراسیون فوتبال
کمیته‌های وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خودش را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی دو رای خود را در مورد تیم‌های لیگ برتری فوتسال صادر کرد

دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه برگزار و از سوی وحید احسانی، تدارکات تیم شهرداری ساوه تخلفاتی مبنی بر ایراد ضربه بدنی عمدی نسبت به داور مسابقه که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به شش ماه محرومیت از همراهی تیم فوتبال و فوتسال با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

اکبر احمدی، تدارکات تیم شهرداری ساوه به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به ۵ جلسه محرومیت با محاسبه محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

ناصر بابایی، مربی تیم شهرداری ساوه به دلیل بدرفتاری نسبت به داور چهارم مسابقه و سایر مسئولین که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به سه جلسه محرومیت از همراتی تیم خود با احتساب محرومیت ناشی ازدستور موقت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری ساوه به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری و تخلف تماشاگران باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می‌شود.

*دیدار تیم‌های پوشاک حافظ ساری و فولاد زرند ایرانیان برگزار و از سوی مهدی میرزایی، مدیر تیم فولاد زرند ایرانیان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم پوشاک حافظ ساری به دلیل تخلف تماشاگرانش نسبت به مقام رسمی مسابقه و پرتاب بطری آب به زمین و سوء رفتار تیمی به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی موجب اتخاذ تصمیمات شدیدتر و عندالزوم محرومیت از حضور تماشاگران از مسابقات خانگی را برای باشگاه در پی خواهد داشت. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم فولاد زرند به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از سه اخطاره بودن بازیکنانش باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

*با توجه به شکایت ایمان رییسی نسب از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*در پی شکایت حسین دوستدار از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت ۷ میلیارد و ۲۹۶ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال ربابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷۸ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۵۱۶ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*در پرونده شکایت مهرداد آوخ از باشگاه مس رفسنجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان حکم به بی حقی صادر کرد.

*با توجه به شکایت احمد مهدی زاده از باشگاه شهدا بابلسر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *