گفت‌وگو|

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضایی اقدامی انقلابی و همسو با تحول در قوه قضاییه بود

7:45 - 17 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۱۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضایی اقدامی انقلابی و همسو با تحول در قوه قضاییه بود
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضایی باعث می‌شود ابلاغیه‌ها و احضاریه‌ها به راحتی به این افراد ارسال شود گفت: این اقدام یک تصمیم انقلابی محسوب می‌شود.

خبرگزاری میزان - طی هفته‌های گذشته و در راستای تحقق شعار قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور راه‌اندازی شد.

با راه‌اندازی سامانه «خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور» به آدرس اینترنتی «https://international.adliran.ir» ایرانیان خارج از کشور با داشتن ثنا (ثبت نام الکترونیک قضایی) می‌توانند همانند هموطنان داخل کشور از تمامی خدمات الکترونیک قضایی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان داشت: سامانه ثنا سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه و در داخل کشور به عنوان عدل ایران فعال است و قابلیت این را دارد که ابلاغی که در گذشته مرسوم بوده را به شکل الکترونیک ارسال کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضایی باعث می‌شود ابلاغیه‌ها و احضاریه‌ها به راحتی به این افراد ارسال شود گفت: این یک اقدام انقلابی و عالی و همسو با تحول در قوه قضاییه است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *