پرسپولیسی سابق دوباره شاگرد نکونام می‌شود؟

12:47 - 11 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۳۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی سابق دوباره شاگرد نکونام می‌شود؟
به نظر می‌رسد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به گزینه جواد نکونام برای حضور در استقلال تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان - روز گذشته بود که باشگاه سپاهان برای حل شدن مشکل سقف بودجه‌ای این باشگاه وعده داد تا نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره اعلامی از سوی سازمان لیگ برای اصلاح قرارداد را در فهرست مازاد قرار دهد.

رسانه‌ها از کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان به عنوان بازیکنانی نام بردند که برای تعدیل بودجه در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته‌اند و نیم فصل از جمع طلایی‌پوشان اصفهان جدا خواهند شد، بازیکنانی که با توجه به کیفیتی که دارند مشتریان زیادی در فصل نقل‌وانتقالات خواهند داشت.

یکی از این نفرات احسان پهلوان، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان است که گفته می‌شود بار دیگر مورد توجه جواد نکونام برای تقویت استقلال در نیم فصل قرار گرفته است.

پهلوان که در زمان حضور نکونام در فولاد خوزستان از پرسپولیس به اهواز رفت سابقه کار کردن با سرمربی استقلال را دارد و با توجه به نیاز این تیم به یک بازیکن خلاق به نظر می‌رسد شاید بار دیگر شاهد همکاری این شاگرد و مربی البته این بار در تیم رقیب باشیم.

پهلوان بعد از جدایی از پرسپولیس به فولاد رفت و سپس با قراردادی ۳ ساله راهی سپاهان شد که البته خیلی فرصت بازی پیدا نکرد. با توجه به توافق طرفین به جدایی به نظر نمی‌رسد که این بازیکن مشکلی برای دریافت رضایتنامه هم داشته باشد.

این بازیکن ۲۹ ساله که قابلیت بازی در پست وینگر راست و چپ، هافبک هجومی و هافبک دفاعی را دارد در ابتدای فصل هم نامش به عنوان یکی از گزینه‌های نکونام برای حضور در استقلال مطرح بود.

به گزارش میزان، چندی پیش بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان را به دلیل تخطی از قونین سقف بودجه جریمه و ۴ امتیاز از طلایی‌پوشان اصفهان کسر کرد، هر چند این رأی توسط کمیته استیناف فوتبال شکسته شد و امتیازات سپاهان بازگشت، اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند که این باشگاه باید قرارداد ۶ بازیکن خود را اصلاح کند تا آن‌ها بتوانند در لیگ برتر به میدان بروند.

همین موضوع باعث شد که ژوزه مورایس نتواند در دیدار قبلی این تیم مقابل گل‌گهر از این نفرات که اتفاقاً از بازیکنان اصلی هم هستند استفاده کند و در نهایت تن به شکست ۳ بر یک داد. پس از این ماجرا باشگاه سپاهان درخواست جدیدی را مطرح کرد و به سازمان لیگ وعده داد در نیم فصل نام ۳ بازیکن را در فهرست مازاد قرار دهد تا تعادل بودجه‌ای لازم برقرار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *