گفت‌وگو|

رحمتی: دستمزد ۱۰ هزار دلاری فونتانا شایعه است/ مدیر تیم‌های ملی حتما نباید بوکسور باشد؛ اردوی تیم امید قطعاً برگزار می‌شود

8:45 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۰۶۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رحمتی: دستمزد ۱۰ هزار دلاری فونتانا شایعه است/ مدیر تیم‌های ملی حتما نباید بوکسور باشد؛ اردوی تیم امید قطعاً برگزار می‌شود
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: حضور فونتانا در ایران تقریباً نهایی شده و فقط یک‌سری جزییات سر مبلغ قراردادش مانده است.

حسین رحمتی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور «باتیستا فونتانا کیسادا» در ایران برای هدایت تیم ملی بوکس اظهار داشت: کار‌های مربوط به حضور فونتانا در ایران را انجام می‌دهیم، یکسری جزییات سر مبلغ قرارداد مانده که آن هم به زودی انجام می‌شود. ما نمی‌خواهیم تعهد مالی ایجاد کنیم که نتوانیم آن را انجام بدهیم، اما حضور این مربی در ایران تقریباً نهایی شده است.

وی درباره حقوق ۱۰ هزار دلاری مربی کوبایی گفت: باور کنید این حرف‌ها حقیقت ندارد، چون من خودم مستقیم با او در ارتباط هستم و نمی‌دانم این اعداد و ارقام از کجا در می‌آید.

*از فونتس در تیم‌های پایه بهره می‌بریم

مدیر تیم‌های ملی بوکس تصریح کرد: ما حتی بلیت‌های او را هم نهایی کرده‌ایم که از مکزیک به ترکیه و از ترکیه به ایران بیاید. همه چیز روی روال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او تا قبل از پایان هفته به ایران می‌آید.

رحمتی با اشاره به اینکه یک دستیار همراه فونتانا به ایران می‌آید، اظهار کرد: طبق برنامه ما هدایت تیم ملی به فونتانا و یک دستیار کوبایی می‌رسد و به این ترتیب از فونتس که الان در ایران حضور دارد در تیم‌های پایه بهره می‌بریم تا با حضور ۳ مربی کوبایی بتوانیم سبک بوکس کوبایی را در کشورمان جا بیندازیم.

*طبق تقویم فدراسیون جهانی کار را پیش می‌بریم

وی افزود: برنامه سال ۱۴۰۳ را کامل کرده ایم و طبق تقویم فدراسیون جهانی کار را پیش می‌بریم. برنامه ما اصولی است و از روزی که آمدیم کار را درست پیش بردیم و این برنامه جامع نیاز دارد تا همه جامعه بوکس پای کار بیایند و به ما کمک کنند. تقریباً از تمام پیشکسوتان نامی بوکس کمک گرفته‌ایم و این کار را ادامه می‌دهیم تا با یک کار تیمی به سرمنزل مقصود برسیم.

مدیر تیم‌های ملی بوکس درخصوص برپایی اردوی تیم امید گفت: خوابگاه همین امروز کارهایش نهایی شده و تا سه‌شنبه کامل می‌شود تا اردوی امید بدون هیچ مشکلی برپا شود. ۲۸ بوکسور در لیست حضور دارند، اما چون برخی از آن‌ها در تیم بزرگسالان هستند، طبیعتاً با تیم ملی کار می‌کنند و مابقی به اردوی تیم امید اضافه می‌شوند تا تمرینات شاگردان استکی رسماً استارت بخورد.

*روی بوکسور خاصی زوم نکرده‌ایم

وی درخصوص غیبت سجاد محمدپور در اردوی لرستان گفت: ما یک لیست اولیه داشتیم که برای اردوی لرستان اعلام کردیم تا فونتس با بوکسور‌ها آشنا شود و روی بوکسور خاصی زوم نکرده‌ایم. کمیته فنی و مربی کوبایی پس از قهرمانی کشور ۲۱ بوکسور را به اردو دعوت می‌کنند.

رحمتی درباره انتقاداتی که به او می‌شود تصریح کرد: من به عنوان مدیر تیم‌های ملی دلیلی نمی‌بینم که حتماً بوکسور باشم، چون حس می‌کنم مدیریت در این زمینه حرف اول را می‌زند و با حمایت رئیس فدراسیون و جامعه بوکس با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. برنامه‌های فدراسیون و کار ما همه چیز را مشخص می‌کند.

*روز‌های درخشانی در انتظار بوکس خواهد بود

وی در واکنش به اینکه مربیان تیم ملی را چه کسی تعیین می‌کند تصریح کرد: نهتانی، عاشری، دلاوری و گل آرا در آخرین اردو کنار مربی کوبایی بودند، اما هر مربی که با تفکرات فدراسیون و سرمربی کوبایی همسو نباشد، طبعاً نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. باید فونتانا بیاید و در این خصوص جلسه بگذاریم.

رحمتی ادامه داد: کار سختی در پیش داریم، اما هدف اول ما کسب سهمیه المپیک است. در تمام مسابقات پیش رو حاضر می‌شویم و ترسی از حضور در گزینشی المپیک ایتالیا و تایلند نداریم. برنامه میان مدت و بلندمدت ما موفقیت در بازی‌های آسیایی ژاپن و المپیک آمریکا است و مطمئن باشید اگر همه چیز روی روال پیش برود روز‌های درخشانی در انتظار بوکس خواهد بود، اما در این مسیر به کمک بوکسی‌ها و رسانه‌ها نیاز داریم.

*حقوق منظم برای بوکسورها در نظر می‌گیریم

مدیر تیم‌های ملی در پایان به نظم پول‌های واریزی به حساب بوکسور‌ها اشاره کرد و گفت: ۲۱ بوکسوری که به اردوی تیم ملی می‌رسند قطعا از ما حقوق دریافت می‌کنند تا مشکلی از این بابت نداشته باشند. نسبت به بودجه و توانمان در خدمت بوکسور‌ها هستیم و حقوق منظم را برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *