رئیس سازمان ثبت احوال: کوچک‌ترین خللی در سازمان ثبت احوال خدمت‌رسانی در دستگاه‌های مختلف را دشوار می‌کند

13:30 - 05 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۳۶۵
رئیس سازمان ثبت احوال: کوچک‌ترین خللی در سازمان ثبت احوال خدمت‌رسانی در دستگاه‌های مختلف را دشوار می‌کند
کارگر در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال، گفت: کوچک‌ترین خللی در سازمان ثبت احوال خدمت‌رسانی در دستگاه‌های مختلف را دشوار می‌کند.

خبرگزاری میزان_ هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال و افتتاح اتاق وضعیت جمعیت کشور و رونمایی از طرح‌های فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال که امروز ۵ دی ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: کوچک‌ترین خللی در سازمان ثبت احوال مشکلات خدمت رسانی در دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در ثبت احوال برای تحقق سازمانی هوشمند است، ادامه داد: ۵ شورا در جهت بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان تشکیل شده است که ماموریت پیشبرد اهداف سازمان ثبت احوال را بر عهده دارند.

رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه بودجه سازمان ثبت احوال در سال‌های اخیر رشد خوبی صورت گرفته است که به عنوان نمونه در حوزه فناوری ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در سالیان گذشته درآمد سازمان ثبت احوال ۴۸۰ میلیارد تومان پیش بینی می‌شد که امسال پیش بینی را ۸۵۰ میلیارد تومان قراردادیم که برنامه داریم در سال ۱۴۰۳ این مبلغ به ۲ هزار میلیارد تومان برسانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *