اجتماع مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل

10:37 - 29 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۲۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
اجتماع مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل
اجتماع و استغاثه مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - عصر سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲، در راستای تبین و روشنگری پیرامون جنایت نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی برای نسل جوان و به منظور مقابله با هجمه گسترده رسانه‌ای جبهه استکبار در وارونه نمایی حقیقت مقاومت مردم غزه و فلسطین اشغالی و تبین صحیح جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس، اجتماع و استغاثه مادران تمدن‌ساز و آینده‌سازان دنیای بدون اسرائیل با همکاری و مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تشکل نهضت مادری و امهات القدس با حضور خانم عزیزانی همسر شهید علیرضا عابدی از شهدای مدافع حرم و جمعی از مادران و کودکان انقلابی تهران در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم معنوی مادران و کودکان ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایات ضد بشری علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، مراسم استغاثه و توسل به حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها برگزار شد.
همچنین در این مراسم بانوان انقلابی و ولایتمدار تهرانی با شرکت در پویش «سهم من»، زیورآلات و هدایای خود را جهت حمایت مالی از ملت مظلوم فلسطین اهدا کردند.

تشکیل کارگروه‌های اقتصادی، رسانه‌ای، تبیین گری، جمعیتی و آموزش حاضرین از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *