کتاب «بهشتی در این حوالی» با حضور نویسندۀ کتاب معرفی می‌شود

14:41 - 27 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۸۹۰
کتاب «بهشتی در این حوالی» با حضور نویسندۀ کتاب معرفی می‌شود
سی‌ودومین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، ۲۷ آذر ماه، ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی شبکه کتاب، محمدعلی عباسی اقدم، نویسندۀ کتاب «بهشتی در این حوالی» مهمان سی‌ودومین قسمت برنامۀ «جلد دوم» است.

این کتاب، چهارمین دفتر از مجموعۀ «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» است و حکایت دغدغه‌ها، ایده‌ها و تلاش‌های مسئولانه و دلسوزانه آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و چند روایت کوتاه از سبک زندگی و سیرۀ علمی و عملی این شهید را بیان می‌کند. کتاب «بهشتی در این حوالی» به قلم محمدعلی عباسی اقدم است و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

محمدعلی عباسی اقدم در سال ۱۳۵۰ به دنیا آمد. وی از دوران دبستان علاقه‌مند به نوشتن بود. آشنایی او با کتاب «طوفان در پرانتز» قیصر امین‌پور و نثر کتاب «کشتی پهلو گرفته» علاقه‌اش به ادبیات را بیشتر کرد. در دوران خدمت سربازی با کتاب‌های علی شریعتی و نثر سحار او آشنا شد و این آشنایی او را به خواندن و نوشتن بیشتر ترغیب کرد. در ادامه به روزنامه‌نگاری و ویراستاری علاقه‌مند شد و سرانجام از اواخردهۀ هفتاد نوشتن در مطبوعات را شروع کرد. اولین اثر او دربارۀ جلال آل احمد بود با عنوان «مردی که سرش آتش گرفته» بود. او از سال ۷۸ تا ۹۸ به مدت بیست سال با روزنامه‌های مختلف همکاری کرد و بیش از ۹۰ پژوهش و تحقیق در کارنامۀ خود دارد.

گفتنی است، سی‌ودومین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، ۲۷ آذر ماه، ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *