جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیرو‌های مسلح

12:01 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۱۹۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیرو‌های مسلح
امیر سرتیپ آشتیانی از اقدامات وزارت دفاع برای ساخت بالگرد بومی خبر داد و گفت: مشغول انجام اقداماتی در این زمینه هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اقدامات بزرگ در حوزه سامانه‌های پدافندی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در مجموع اتفاقاتی که توسط همکاران بنده در وزارتخانه دنبال می‌شود در مسیر ارتقا سامانه‌ها یا سامانه‌های جدیدی است که به مرور رونمایی می‌شوند.

وی افزود: در همه زمینه‌های دفاعی اقدامات بزرگی در حال انجام است؛ اما به دلیل محدودیت‌هایی که داریم به مرور دستاورد‌ها را رونمایی خواهیم کرد؛ بنابراین کار‌های بسیار بزرگی است که دنبال می‌شود و نمونه‌های آن نظیر تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید و ناوشکن دیلمان بود که در تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید شاهد اقدامی تلفیقی بودیم.

امیر سرتیپ آشتیانی درباره جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیرو‌های مسلح هم گفت: مصاف یک سلاح پیشرفته ساخت وزارت دفاع است که رفته‌رفته مجموعه‌هایی را به آن تجهیز می‌کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به انجام مراحل تست جت آموزشی پیشرفته یاسین، ادامه داد: این محصول یکی از پیشرفته‌ترین جت‌های آموزشی است که خلاء روند آموزشی ما را جبران می‌کند.

وی درباره آخرین اخبار از موشک مافوق صوت هم عنوان کرد: تمام کار‌هایی که در وزارت دفاع دنبال می‌شود در مسیری است که یا سامانه‌ها را ارتقا بخشد، یا تلفیقی کار کند یا سامانه‌های جدیدی را تعریف و تولید کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *