غول کوبایی به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی در المپیک

8:52 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۹۴۵
غول کوبایی به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی در المپیک
فرنگی‌کار سنگین‌وزن کوبایی که انتظار می‌رود در المپیک پاریس برای پنجمین بار قهرمان شود، در مصاحبه‌ای از دلایل انصراف از مسابقات و بار دیگر جزم کردن عزم خود برای کسب مدال طلای المپیک گفت.

خبرگزاری میزان - میخایین لوپز، دارنده ۴ مدال طلای المپیک، ۵ طلا و ۳ نقره جهان، اظهار داشت پس از فوت پدرش، از ۳ ماه قبل تاکنون او تمرینات خود را دنبال می‌کند، اما انگیزه‌ای برای رقابت ندارد. اما با توجه به انتظاراتی که اطرافیانش از او داشتند، قصد دارد تمرینات کامل خود را از ابتدای سال نو میلادی از سر بگیرد.

هنوز مشخص نیست این غول کوبایی در مسابقات قهرمانی پان آمریکا که بهمن‌ماه سال جاری در مکزیک برگزار خواهد شد، بر روی تشک خواهد آمد یا اینکه مستقیماً او را در المپیک پاریس خواهیم دید.

گفتنی است، پل برت ایلوستروم قایقران دانمارکی، مایکل فلپس شناگر آمریکایی، کائوری ایچو کشتی‌گیر ژاپنی، میخایین لوپز، کشتی‌گیر فرنگی‌کار کوبایی، فردریک کارلتون لوئیس دونده آمریکایی، بیرگیت فیشر قایقران آلمانی و جنی تامپسون شناگر آمریکایی، هفت ورزشکاری هستند که تا به امروز موفق به کسب مدال طلا در رشته‌های انفرادی از چهار دوره بازی‌های المپیک تابستانی شده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *