گفت‌وگو|

ساعی: شانس اصلی کسب سهمیه از دست رفت، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده/ فدراسیون جهانی در حق خانلرخانی کم لطفی کرد

8:48 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۸۹۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: شانس اصلی کسب سهمیه از دست رفت، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده/ فدراسیون جهانی در حق خانلرخانی کم لطفی کرد
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اول باید سهمیه بگیریم و بعد برای المپیک آماده شویم؛ کاش در انگلیس حاضر می‌شدیم، چون همانجا سهمیه نهایی می‌شد.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم حضور تیم ملی تکواندو در گرندپری انگلیس اظهار داشت: در این باره صحبت زیاد انجام شده و تمام تلاش ما این بود که درگرندپری دو سهمیه را نهایی کنیم، چون شرایط بچه‌ها خوب بود، اما الان برای گرنداسلم آماده می‌شویم. با تعداد نفرات زیادی در گرنداسلم شرکت می‌کنیم، چون شانس اصلی را از دست دادیم، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید در این طرف جبران کنیم.

وی افزود: اگر نتوانیم در گرنداسلم سهمیه بگیریم، در نهایت قاره‌ای را داریم. سه تکواندوکار ما شانس دارند و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی برای تیم ملی رخ می‌دهد، اما به کسب سهمیه بسیار خوشبین هستیم.

*هرچه زودتر سهمیه بگیریم کارمان راحت‌تر است

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه به ستایش از تیم پاراتکواندو پرداخت و گفت: پاراتکواندو خیلی خوب کار کرد و نباید از این اتفاق بزرگ راحت چشم پوشی کرد. من فکر می‌کنم فدراسیون جهانی در حق پیام خانلرخانی کم لطفی کرد، چون او می‌توانست بهترین مربی مسابقات شود، اما متاسفانه مربی برزیلی این جایزه را گرفت.

ساعی با اشاره به اینکه هرچه زودتر سهمیه بگیریم کارمان راحت‌تر است، تصریح کرد: اول باید سهمیه بگیریم و بعد برای المپیک آماده شویم. کاش در انگلیس حاضر می‌شدیم، چون همانجا سهمیه نهایی می‌شد، اما چاره‌ای نیست و امیدوارم در گرنداسلم کار را تمام کنیم. البته مسابقات قاره‌ای هم کمی زمانش جلو افتاده که این هم خبر خوبی است. ما می‌دانیم تکواندو جایگاه رفیعی بین مردم دارد و برنامه ریزی دقیقی داریم تا بتوانیم نتایجی در خور شأن این رشته در ایران کسب کنیم.

*وزیر ورزش پشت ما را خالی نکرد 

رئیس فدراسیون تکواندو درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک بانوان گفت: سهمیه المپیک ناهید کیانی تقریباً قطعی است و به احتمال فراوان مبینا نعمت‌زاده را هم برای مسابقات قاره‌ای اعزام می‌کنیم تا به امید خدا دو سهمیه بانوان در پاریس داشته باشیم.

وی در پایان به حمایت‌های وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: کیومرث هاشمی خیلی از ما حمایت کرده و نامه‌ای تهیه کرد و برای کمیته المپیک فرستاد تا به IOC ارسال شود. وقتی وزیر ورزش پشت ما را خالی نمی‌کند و در مورد عدم صدور روادید از سوی انگلیس کمک می‌کند ما هم با توان چندبرابر کار می‌کنیم. البته کمیته ملی المپیک هم همیشه تکواندو را یاری کرده و از آن‌ها هم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *