محمدنبی: بازیکنان تیم ملی نوجوانان پشتوانه محرز تیم‌های ملی خواهند بود

11:20 - 14 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمدنبی: بازیکنان تیم ملی نوجوانان پشتوانه محرز تیم‌های ملی خواهند بود
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم تقدیر از تیم ملی فوتبال نوجوانان و باشگاه‌های سازنده توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، درباره تقدیر از تیم فوتبال نوجوانان، اظهار داشت: در جلسه شورای سیاستگذاری تیم‌های ملی که روز یکشنبه ۱۲ آذرماه برگزار شد، مصوبات مختلفی داشت که یکی از مصوبات آن برگزاری مراسم تقدیر از تیم ملی فوتبال نوجوانان بود. این تیم در رقابت‌های مقدماتی و همچنین مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ اندونزی عملکرد مطلوب و مثبتی داشت. بر همین اساس مقرر شد پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران، مراسم تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و ... برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مضافا بر اینکه به جهت حفظ این تیم و حضور بازیکنان در رده‌های بالاتر، برنامه‌ریزی دقیق تری صورت خواهد گرفت که متعاقبا اعلام خواهد شد. با این حال عملکرد نوجوانان نشان داد که بازیکنان این تیم می‌توانند در سال‌های آینده به عنوان پشتوانه محرز تیم‌های ملی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. از سوی دیگر استمرار لیگ در رده‌های سنی پایه و ادامه این مسیر امری بدیهی خواهد بود.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *