استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ۵ استان کشور

10:36 - 08 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۸۹۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ۵ استان کشور
روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، تظاهرات حمایت از مقاومت در استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی، برگزار خواهند داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، تظاهرات حمایت از مقاومت در استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی، برگزار خواهند داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمّا تَصِفُونَ» سورهٔ انبیاء – آیهٔ ۱۸

جنایاتِ وحشیانهٔ رژیم غاصبِ صهیونیستی قلوب همه انسان‌های با شرافت را آزرده ساخته و این ننگ بزرگ هرگز از دامان جانیانِ دیوسیرت و حامیان آمریکایی و غربی آن پاک نخواهد شد لذا همچنان فریاد محکومیت حاکمان پست این رژیم و اربابان آمریکایی آن‌ها در سراسر جهان طنین انداز است و باید ادامه یابد.

امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان لازم است که در دفاع از فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و تا پیروزی نهایی این ملت شجاع در کنار آنان بایستد.

مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی که با الهام از مکتب امامین انقلاب اسلامی همواره از مردم فلسطین دفاع کرده در «روز جمعه ۱۰ آذر ماه» در (استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی) بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهرات، ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از مقاومت؛ فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *