نصیری: از فردای قهرمانی آسیا تلاش کردم نقره آسیا را با طلای جهان عوض کنم + فیلم

11:20 - 05 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۳۴۷
نصیری: از فردای قهرمانی آسیا تلاش کردم نقره آسیا را با طلای جهان عوض کنم + فیلم
قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: بعد از اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا، به وزنه‌بردار ترکمنستانی باختم از فردای همان روز تمرکزم را گذاشتم تا در قهرمانی جهان نتیجه را جبران کنم.

خبرگزاری میزان - علیرضا نصیری درباره کسب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جوانان جهان در مکزیک اظهار داشت: خداراشکر مسابقه خوبی بود و سطح رقابت بالا بود. بدن من هم شرایط خوبی داشت و در روز مسابقه و توانستم وزنه‌های خوبی را بزنم. در نهایت هم توانستم مدال طلا را کسب کنم و این قهرمانی به کادر فنی و همه مردم کشورم تبریک می‌گویم.

وی در مورد افزایش رکوردش نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا، یادآور شد: من در قهرمانی جوانان آسیای هند با وزنه‌بردار ترکمنستانی رقابت داشتم و آنجا با اختلاف چند کیلوگرم به این حریف باختم و دوم شدم. دقیقاً از فردای همان روز تمرکزم را گذاشتم برای مسابقات جهانی تا آن نتیجه را جبران کنم. در واقع حریف ترکمنستانی برای رسیدن به این وزنه‌ها به من انگیزه داد و موفق شدم ۱۹ کیلوگرم افزایش رکورد را به ثبت برسانم.

قهرمان جوانان جهان در پایان خاطرنشان کرد: در تمرینات ۲ کیلوگرم در یکضرب کمتر از وزنه‌های جهانی زده بودم. من در تمرینات تا ۱۶۴ کیلو آمده بودم، اما در صحنه مسابقه توانستم وزنه ۱۶۶ را مهار کنم، اما در دوضرب همان وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را در تمرینات هم زده بودم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *