بهره‌برداری از ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده

11:19 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۱۷۴
بهره‌برداری از ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر تهران ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظری در ادامه افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای  شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک  در مناطق ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۸- ۱۰-۱۲- ۱۳-۱۶- ۱۷-۱۹- ۲۰- ۲۱ و ۲۲  تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری تهران محسوب می‌شود که در شهرداری‌های مناطق ۲ و ۵ واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین موجود در این پروژه هستیم.

نظری در ادامه افزود: فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵ هکتار است که انشالله تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد»

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

به گفته نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فاز بعدی پروژه «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی  برای اجراست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *